تایید حضور جیمی فاکس در فیلم ریبوت Spawn

جیمی فاکس اکنون بطور رسمی قرار است در فیلم ریبوت Spawn حضور داشته باشد، فیلمی که ﺗﺎﺩ ﻣﮏﻓﺎﺭﻟﯿﻦ آن را می نویسد و قرار است روی صندلی کارگردانی آن هم بنشیند. ﻣﮏﻓﺎﺭﻟﯿﻦ شخصیت کمیک بوکی اسپاون را در سال ۱۹۲۲ خلق کـرد و طی چند سال گذشته در تلاش برای آوردن این شخصیت به سینما بوده است. اولین قدم های موثر این پروژه سال گذشته برداشته شد، وقتی که Blumhouse Productions — استودیوی سازنده فیلم های ترسناک کم هزینه مثل Split و Get Out، همچنین فرانچایزهای ترسناک مشهور مثل Insidious و The Purge — به این پروژه پیوست.

ما قبلا شنیده بودیم که ایفای نقش شخصیت اسپاون به آقای جیمی فاکس پیشنهاد شده، اما معلوم نشد که این ستاره هالیوودی با سابقه دریافت جایزه اسکار به حضور در فیلم Spawn علاقه ای دارد یا نه. اما حالا قضیه روشن شده است؛ فاکس به ژانر فیلم های کمیک بوکی باز میگردد، — او قبلا در فیلم سینمایی The Amazing Spider-Man 2 یک شخصیت شرور را به تصویر کشیده بود — چون او اکنون به ﺗﺎﺩ ﻣﮏﻓﺎﺭﻟﯿﻦ و Blumhouse پیوسته تا با هم فرانچایز Spawn را احیا کنند.

منشا این خبر وبسایت ددلاین بوده که گزارشی ویژه در مورد قرارداد فاکس برای حضور در پروژه سینمایی Spawn منتشر کرده، و از سوی خود فاکس، و نیز ﺗﺎﺩ ﻣﮏﻓﺎﺭﻟﯿﻦ تاییدیه گرفته است. رئیس کمپانی Blumhouse هم تایید نمود که جیمی فاکس را برای ایفای نقش اصلی فیلم اقتباسی Spawn استخدام کرده اند.

اسپاون نخستین بـار در سال ۱۹۹۷ میلادی پـا به سینما گذاشت، البته به لطف ﻣﺎﯾﮑﻞ ﺟﺎﯼ ﻭﺍﯾﺖ (خون و استخوان) که این ضدقهرمان را به زندگی آورد. این فیلم از نظر هنری چندان موفق نبود، و همین عدم موفقیت باعث شد که شرایط برای ساخت قسمت دوم آن فراهم نشود. فیلم Spawn به لطف درجه بندی PG-13 و فیلمنامه ملالت انگیزی که داشت، در گیشه با استقبال کم طرفداران روبرو شد و تقریبـا شکست خورد. در اکتبر سال گذشته طی همایش کامیک کان نیویورک بود که ﻣﮏﻓﺎﺭﻟﯿﻦ ادعا کرد فیلم ریبوت Spawn قرار است تاریک/ترسناک/ماوراطبیعی با درجه بندی R (بزرگسالان) باشد، همچنین گفته شده که فیلم با بودجه کمی ساخته خواهد شد.

ﺁﻝ ﺳﯿﻤﻮﻧﺰ شخصیت اصلی داستان، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﭘﯿﺮﺍﺳﺘﻪ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻣﺨﻔﯽ ﻭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺳﯿﺎ ﺑﻮﺩ. او ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺎﻓﻮﻗﺶ ﺟﯿﺴﻮﻥ ﻭﯾﻦ ﺩﺭ ﯾﮏ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ ﺭﺳﯿﺪ، ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎً ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ فرستاده ﺷﺪ. ﺩﺭ ﺟﻬﻨﻢ ﺳﯿﻤﻮﻧﺰ ﺑﺎ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﺎﻟﯿﺒﻮﻟﺠﯿﺎ‏ ﺩﺭ ﺍﺯﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺭﻭﺣﺶ، ﻣﻌﺎﻣﻠﻪﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩ. ﺳﯿﻤﻮﻧﺰ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻧﻈﺎﻡ ﺟﻬﻨﻢ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎﻟﯿﺒﻮﻟﺠﯿﺎ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﻨﺪ، ﺍﮔﺮ به او ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﯾﺪﻥ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﻭﺍﻧﺪﺍ ﺑِﻠﯿﮏ، و گرفتن انتقام از عاملین مرگش ﺭﺍ ﺑﺪﻫﺪ. اما نویسنده فیلم ریبوت Spawn تایید کرده که این فیلم به راویت گذشته اسپاون نمی پردازد، ولی شاید در قسمت بعدی این اتفاق بیافتد.

تانی کال

برگرفته از ددلاین

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Spawn

    آغاز فیلم‌برداری ریبوت Spawn در اوایل سال 2018

    آغاز فیلم‌برداری ریبوت Spawn در اوایل سال 2018 تاد مک فارلین (Todd McFarlane) سازنده‌ی شخص…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *