خانه سینما و تلویزیون اخبار تبدیل شدن فیلم Shang-Chi به پر‌ فروش‌ترین فیلم آمریکا در دوران کرونا

تبدیل شدن فیلم Shang-Chi به پر‌ فروش‌ترین فیلم آمریکا در دوران کرونا

0

تبدیل شدن فیلم Shang-Chi به پر‌ فروش‌ترین فیلم آمریکا در دوران کرونا

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings موفق شد تا با عبور از فیلم Black Widow به‌ پر فروش‌ترین فیلم دوران کرونا در آمریکا تبدیل شود.

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings ماه گذشته با ثبت چند رکورد کار خودش را در گیشه آغاز کرد و فروش موفق جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول همچنان ادامه دارد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Shang-Chi به موفقیت دیگری دست یافته است. فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings موفق شد در چهارمین هفته اکرانش ۱۳ میلیون دلار دیگر فروش کند تا برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین گیشه شود.

بدین ترتیب مجموع فروش فیلم Shang-Chi به بیش از ۱۹۶.۲ میلیون دلار در آمریکا افزایش یافت تا با عبور از فیلم Black Widow به‌عنوان پر فروش‌ترین فیلم آمریکا در دوران کرونا و پر فروش‌ترین فیلم آمریکا در سال ۲۰۲۱ شناخته شود. فیلم بلک ویدو تا به امروز بیش از ۱۸۳.۵ میلیون دلار در گیشه فروش آمریکا کرده است. البته فیلم سریع و خشن 9 همچنان با فروش ۷۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان، پر فروش‌ترین فیلم در گیشه جهانی در دوران کرونا است.

سم لیو در نقش شانگ چی در حال انجام فنون رزمی در اتوبوس در اولین تریلر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings تا به امروز بیش از ۳۶۳.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که البته این فیلم هنوز در کشور چین اکران نشده است. همچنین این نکته لازم به ذکر است که برخلاف فیلم Black Widow که همزمان با اکران ازطریق Premier Access روی Disney Plus اکران شده بود، فیلم Shang-Chi اکرانی کاملا اختصاصی را تجربه کرده است. فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

همچنین قابل انتظار است که فیلم Shang-Chi ‌به‌زودی به‌عنوان اولین فیلم با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکا در دوران کرونا نیز شناخته شود. حالا موفقیت فیلم شانگ چی باعث شده تا مابقی فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۲۱ به‌صورت کامل در سالن‌های سینما نمایش داده شوند و سپس سر از سرویس استریم در بیاورند. فیلم No Time To Die، جدیدترین فیلم جیمز باند قرار است مهم‌ترین فیلم بعدی سینما باشد که از پنج‌شنبه این هفته در بریتانیا و در جمعه هفته آینده در آمریکا اکران خواهد شد که پیش‌بینی‌ها از فروش بسیار خوب این فیلم خبر می‌دهند.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *