تصاویر جدید از فصل هشتم Game of Thrones: نبرد وینترفل از راه رسید

نبرد عظیم وینترفل سرانجام از راه رسید. شبکه‌ی HBO‌ دقایقی پیش شش تصویر جدید از اپیزود سوم فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) منتشر کرد. این تصاویر اولین لحظات رویارویی با «ارتش مردگان» و یورش آن‌ها به سرزمین خاندان استارک را به نمایش می‌گذارد. این اپیزود که عنوانش هنوز اعلام نشده ۸۲ دقیقه است و طولانی‌ترین اپیزود تاریخ سریال به شمار می‌آید.

در یکی از این تصاویر «برین» در کنار «جیمی لنیستر» دیده می‌شود و در تصویری دیگر «جان اسنو» و «دنریس تارگرین» که از مسافتی دور صحنه‌ی درگیری را نظاره می‌کنند. «سانسا» و‌«آریا استارک» نیز روی برج‌های قلعه به سر می‌برند و «تیریون لنیستر» و «واریس» در سردابه پناه گرفته‌اند.

فیلمبرداری «نبرد وینترفل» ۵۵ شب در شرایط نامساعد آب و هوایی به طول انجامیده و بعد از آن نیز به مدت چند هفته در استودیو با کارگردانی «میگل ساپوچنیک» ادامه یافته است. درحالی که دو اپیزود اول از فصل هشتم یک ساعته بودند، اما اپیزودهای سوم و ششم طولانی‌تر از معمول خواهند بود.

اپیزود سوم از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» در صورتی که مانند اپیزود دوم پیش از موعد درز نکند، دوشنبه‌ی آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *