ساعاتی پیش ایوان بلس تصویر جدیدی از گوشی مورد انتظار هواوی میت ۱۰ پرو را منتشر کرد. در این تصویر جدید، لاک‌اسکرین نمایشگر ۵.۹۹ اینچی این گوشی به نمایش گذاشته شده است. نمایشگر گوشی میت ۱۰ پرو دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ است و از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ پشتیبانی می‌کند. در ضمن بد نیست بدانید که در نمای جلویی گوشی، هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود. هواوی، حسگر اثر انگشت این گوشی را در قسمت پشتی آن قرار داده و در بالای آن، شاهد دوربینی دوگانه هستیم.

در قلب تپنده گوشی جدید هواوی تراشه کرین ۹۷۰ وجود دارد که می‌تواند تجربه‌‌ی منحصر به فردی را از هوش مصنوعی ارائه دهد. یکی از دوربین‌های پشتی این گوشی، حسگری ۱۲ مگاپیکسلی با قطر دیافراگم f/1.6 است و دیگری حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دارد. میت ۱۰ پرو دارای ۶ گیگابایت رم است و کاربران می‌توانند بر حسب نیاز، یکی از دو مدل ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی آن را تهیه کنند.

با استفاده از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی می‌توانید تصاویری زیبا ثبت کنید. باتری میت ۱۰ پرو ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

سری میت ۱۰ هواوی شامل گوشی‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ لایت و میت ۱۰ پورش ادیشن است. گرچه هواوی موفق شده در رده دوم برترین برندهای گوشی دنیا قرار گیرد؛ اما عرضه گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ می‌تواند اوضاع را دست‌خودش تغییر کند و مجددا اپل را به رده دوم، پشت سر سامسونگ، برگرداند. هواوی امیدوار است با سری میت ۱۰، از بروز این اتفاق جلوگیری کند.

هواوی میت 10 پرو

تانی کال

برگرفته از PHONEARENA

زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *