خانه بازی اخبار تصویری از پوستر بازی Far Cry 5 منتشر شد

تصویری از پوستر بازی Far Cry 5 منتشر شد

0

یوبی‌سافت دقایقی پیش تصویر رسمی عنوان Far Cry 5 را منتشر نمود که اطلاعات خوبی را به اشتراک می‌گذارد!

امروز یوبی‌سافت تصویر رسمی Far Cry 5 را منتشر کرد و مشخص شد که این عنوان بنابر شایعات موجود تِمی وسترن نخواهد داشت، بلکه در دنیایی مدرن روایت خواهد شد. اگر خاطرتان باشد یوبی‌سافت چند روز پیش تعدادی تیزر از عنوان در دست ساخت خود منتشر نمود و مشخص شد که بازی در شهری بنام Hope County واقع در ایالت مونتانا (Montanaa) اتفاق خواهد افتاد. در طول تیزرهای انتشار یافته مناظر مختلفی از این شهر به نمایش درآمد.

درهمین حال، تصویر منتشر شده از بازی احتمالا نشانگر شخصیت منفی بازی و همراهان او بر سر میزی است که شباهت زیادی به تابلوی شام آخر حضرت مسیح دارد. مشاهده کلیسایی در پس‌زمینه تصویر، و همچنین زندانی‌ای که بر پشت آن خالکوبی “گناهکار” هک شده، بعلاوه با وجود نان و “جام مقدس” در جلوی فرد نیز بنظر می‌رسد که در بازی شاهد نوعی فرقه‌ مذهبی خواهیم بود. همانطور که در بالا اشاره شد، از نحوه پوشش و تسلیحات موجود در تصویر به وضوح مشخص است که بازی در دوران وسترن اتفاق نمی‌افتد. و اگر تاکنون نمی‌دانستید باید عرض کنیم که مونتانا شهری با بافت روستایی است و تصویر انتشار یافته بخوبی بیانگر آن است.

یوبی‌سافت اعلام کرده است که بازی بصورت رسمی در تاریخ ۲۶ مِی (جمعه ۵ خرداد) معرفی خواهد شد. عنوان Far Cry 5 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دست توسعه می‌باشد و در تاریخ نامعلومی تا پایان سال مالی جاری (۳۱ مارس ۲۰۱۸) منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصویر انتشار یافته از بازی را مشاهده کنید:

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *