خانه ورزش اخبار ورزش تغییرات غافلگیرکننده برانکو در ترکیب پرسپولیس

تغییرات غافلگیرکننده برانکو در ترکیب پرسپولیس

0

برانکو سرمربی کروات پرسپولیس برای دیدار این هفته تیمش برابر سیاه جامگان تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد داشت. با توجه به رفع مصدومیت سیدجلال حسینی و بازگشت وی و همچنین برطرف شدن آسیب دیدگی محسن ربیع خواه، این دو بازیکن به احتمال فراوان در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار خواهند گرفت.

در تمرینات روزهای گذشته پرسپولیس برانکو از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کرده است. محمد انصاری هم بعد از مدتها احتمالاً در پست دفاع چپ بازی می کند و حسین ماهینی جانشین صادق محرمی در دفاع راست خواهد شد. زوج دفاع میانی پرسپولیس را هم شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی تشکیل خواهند داد.

این تصمیمی است که برانکو اتخاذ کرده، و حالا باید دید با ترکیبی که در چند روز گذشته در تمرینات استفاده می کرد، به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت یا خیر. برانکو قصد دارد انصاری را در پست مدافع چپ به کار گرفته و در دفاع راست هم به جای صادق محرمی، از حسین ماهینی که تجربه بیشتری دارد، استفاده کند.

سیدجلال حسینی هم به نوعی تغییر پست داده است؛ زیرا سیدجلال مدافع میانی متمایل به چپ خواهد بود و شجاع خلیل زاده به عنوان مدافع میانی متمایل به راست بازی خواهد کرد. محسن ربیع خواه هم به عنوان هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت و خبری از کمال کامیابی نیا نخواهد بود.

محسن مسلمان، وحید امیری و فرشاد احمدزاده سه هافبک نفوذی تیم هستند، و در خط حمله پرسپولیس هم زوج طارمی و گادوین منشا یا طارمی و علیپور بازی خواهند کرد. منشا هنوز از نظر بدنی به صورت کامل به آمادگی نرسیده و به همین خاطر باید دید برانکو از ابتدا به او بازی می دهد و سپس تعویضش می کند و یا باز هم او را به عنوان یار جانشین به میدان خواهد فرستاد.

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *