تمایل «کوین فایگی» به حضور «جان برنتال» و Punisher در «دنیای سینمایی مارول»

کنسل اعلام شدن سریال «پانیشر» (The Punisher) در نت‌فلیکس اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشت، اما بسیاری از هواداران انتظارش را می‌کشیدند. «جان برنتال» ستاره‌ی سریال هم ادعا کرده بود که با پایان یافتن «پانیشر» پس از فصل دوم «مشکلی» ندارد. سریال‌های «مشت آهنین»، «لوک کیج» و «دردویل» همگی با وجود اینکه عناوینی پربیننده بودند یک به یک کنسل شدند، بنابراین «فرانک کسل» برای ماندن در شبکه از بخت بالایی برخوردار نبود.

با این حال، با توجه به محبوبیت سریال و ضدقهرمان آن، هواداران امیدوار بودند که در آینده «پانیشر» را ببینند. شخصیت‌های «مدافعان» از جمله «پانیشر» تا چند سال آینده نمی‌توانند در سریال‌های هیچ یک از شبکه‌ها ظاهر شوند اما این بدان معنا نیست که این شخصیت هرگز نمی‌تواند در فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی مارول حضور پیدا کند.

بنابر ادعای WGTC، «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تمایل دارد «جان برنتال» در فیلم‌های آینده‌ی مارول در نقش «فرانک کسل» بازگردد. هنوز مشخص نیست که فاگی او را برای کدام یک از پروژه‌های مارول در نظردارد، اما این احتمال وجود دارد که آن فیلم «فرزندان نیمه‌شب» (Midnight Sons) باشد.

در این گزارش آمده است در صورتی که سریال‌های «مدافعان» در شبکه‌های هولو و یا FX احیا شوند، برنتال می‌تواند در تلویزیون هم با بازی در نقش کسل ادامه دهد. با این حال، هنوز پیوستن برنتال به «دنیای سینمایی مارول» رسمی نیست و ممکن است در آینده برنامه‌های استودیو تغییر کند، اما در حال حاضر فایگی به حضور «پانیشر» در فیلم‌های مارول علاقه‌مند است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *