تمدید سریال Succession برای فصل چهارم

پس از موفقیت چشمگیر و فوق‌العاده فصل سوم سریال وراثت، حالا شبکه HBO از تمدید سریال Succession برای فصل چهارم خبر داده است.

مدتی کوتاهی است که پخش فصل سوم سریال Succession از شبکه HBO آغاز شده و تاکنون دو قسمت از فصل جدید این سریال تحسین شده و محبوب پخش شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال وراثت برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه HBO امروز به‌صورت رسمی از تمدید سریال Succession برای فصل چهارم خبر داده است. این اتفاق البته خیلی غافلگیر کننده نیست، چرا که بیش از ۱.۴ میلیون بیننده به تماشا قسمت اول فصل سوم سریال وراثت پرداخته‌اند تا لقب پر بیننده‌ترین اپیزود تاریخ سریال را دریافت کند.

همچنین قسمت اول فصل سوم سریال Succession، پر بیننده‌ترین اپیزود یک سریال شبکه HBO از ماه می ۲۰۲۰ تا به امروز بوده است. جسی آرمسترانگ وظیفه ساخت سریال وراثت را بر عهده دارد که برای ساخت فصل چهارم این سریال تحسین شده نیز باز خواهد گشت. فصل دوم سریال Succession موفق شد ۹ جایزه امی از جمله بهترین سریال درام سال، بهترین کارگردانی یک سریال درام، بهترین نویسندگی یک سریال درام و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در یک سریال درام برای جرمی استرانگ را دریافت کند.

جرمی استرانگ، برایان کاکس، سارا اسنوک، کیرن کالکین، حایم عباس، نیکولاس براون، پیتر فریدمن، ناتالی گلد، متیو مک‌فادین، آلن راک، داگمارا دومینچیک، آرین مؤید، جین اسمیت-کمرون، جاستین لوپ، دیوید راشه و فیشر استیونس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Succession حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند که قابل انتظار است بیشتر این بازیگران در سیزن چهارم سریال نیز بازگردند. فصل سوم سریال وراثت در ۹ قسمت تولید شده است، اما تعداد قسمت‌ها یا تاریخ پخش فصل چهارم سریال Succession هنوز اعلام نشده است.
تانی کال

زومجی

  • Succession

    زمان فیلمبرداری فصل سوم Succession مشخص شد

    زمان فیلمبرداری فصل سوم Succession مشخص شد فصل سوم سریال «وراثت» از میانه ماه نوامبر تولید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *