تهیه‌کننده Frozen 2: گرایشات جنسی «السا» در داستان مطرح نمی‌شود

«پیتر دل وچو» تهیه‌کننده‌ی انیمیشن «یخ‌زده ۲» (Frozen 2) گمانه‌زنی‌های هواداران در مورد هم‌جنس‌گرایی «السا» در داستان فیلم را رد کرد. هواداران بسیاری در سال ۲۰۱۶ از دیزنی خواسته بودند در دنباله‌ی انیمیشن پرفروش «السا» یک دوست دختر داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

تهیه‌کننده‌ی ۶۱ ساله به «ریدیو تایمز» می‌گوید: «این [گرایشات] بخشی از داستانی که ما روایت کرده‌ایم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که او به مدت سه سال ملکه بوده و نمی‌داند که به چه علت تنها انسان روی زمین است که این قدرت‌ها را در اختیار دارد، و یا باید با آن‌ها چه کند.»

او فاش می‌کند که قصه همچنان بر رابطه‌ی خواهرانه‌ی السا و آنا متمرکز خواهد بود: «ماجراجویی او رومانتیک نخواهد بود. او در واقع تلاش می‌کند خودش را کشف کند و بفهمد هدف در زندگی چیست. رابطه‌ی اصلی، مانند قسمت اول، بین آنا و السا است. ما قصد داشتیم در فیلم پیوندهای استوار خانوادگی را به تصویر بکشیم.»

در قسمت اول «یخ‌زده» السا سعی می‌کند با این واقعیت کنار بیاید که قدرت کنترل برف و یخ و تمامی چیزهای منجمد را دارد. والدین السا به او می‌گویند برای اینکه در جامعه جایی داشته باشد باید قدرت‌هایش را مخفی کند. بسیاری از هواداران تصور می‌کردند که این کنایه‌ای است از هم‌جنس‌گرایی شخصیت.

السا با صداپیشگی «ایدینا منزل» در تیزر جدیدی که این هفته منتشر شده، در مورد ماجراجویی آواز می‌خواند. اولین تریلر رسمی فیلم هفته‌ی گذشته منتشر شد و السا و دوستانش را در حال آغاز یک سفر تازه در جنگل نشان می‌داد و از شخصیت‌های ناشناس و جدیدی رونمایی کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *