خانه ورزش اخبار ورزش توخل: رویس بازی با بنفیکا را از دست می دهد؛ پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم

توخل: رویس بازی با بنفیکا را از دست می دهد؛ پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم

0

دورتموند در هفته بیست  و سوم بوندس لیگا بردی پرگل کسب کرد.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند توانست در هفته بیست و سوم بوندس لیگا با نتیجه ۶-۲ بایر لورکوزن را شکست دهد. این سومین برد متوالی دورتموند در بوندس لیگا محسوب می شود. در این بازی ابامیانگ (۲ گل)، پولیشیچ، دمبله، شورله و گوئریرو برای دورتموند گلزنی کردند. توماس توخل در کنفرانس خبری پایان بازی اعلام کرد که مارکو رویس به دلیل مصدومیت بازی مقابل بنفیکا را از دست می دهد.

کیفیت بازی مقابل لورکوزن:

بازی نزدیکی بود، زیرا لورکوزن هرگز عقب ننشست. با پشتکار بالا دفاع کردیم و خیلی زود توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم. واکنش های بسیار سریعی به اتفاقات بازی داشتیم. کاملا سزاور این برد بودیم و همچنین زدن شش گل توسط ما کمی غیر معمول به نظر می رسد.

بازی های اخیر:

ما موفق شدیم ۱-۰ لایپزیگ را شکست دهیم و پس از آن در جام حذفی هرتا برلین را حذف کردیم آن هم در حالی که می توانستیم با اختلاف برنده شویم. برد مقابل لایپزیگ اعتماد بنفس زیادی به ما بخشید. آن بازی به خوبی نشان داد که ما مقابل حریفان هجومی چگونه می توانیم بازی کنیم. در این بین ما فقط بازی با دارمشتات خوب نبودیم و آن بازی یک استثنا بود. در حال حاضر در فاز هجومی پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم.

درباره مصدومیت مارکو رویس:

این خبر بسیار ناراحت کننده ای است چون او قطعا بازی روز چهارشنبه را از دست می دهد. او از مشکل ضرب دیدگی ران رنج می برد. او برای هفته ها در سطح بسیار بالا بازی کرد و یکی از بازیکنان تعیین کننده ما بود. اینکه او مقابل بنفیکا نمی تواند بازی کند یک فقدان بزرگ برای ما خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *