تولید فصل پنجم و آخر سریال «گاتهام» تأیید شد

پیش‌درآمد داستان بتمن یک سال دیگر در شبکه فاکس ماندنی شد. این شبکه شب گذشته سفارش ساخت فصل پنجم و پایانی سریال «گاتهام» را صادر کرد. طبق اعلام فاکس این سریال بین فصلی در قالب 13 قسمت تولید خواهد شد و چگونگی تبدیل شدن «بروس وین» به جنگجوی شنل‌پوش را به تصویر می‌کشد. این داستان به گفته سازندگان در هیچ مدیوم تصویری روایت نشده است.

از میان سه سریال درام استودیوی برادران وارنر در فاکس، «گاتهام» دومین سریالی است که سفارش تولید 11 ساعت محتوای دیگر را دریافت می‌کند. فاکس در روزهای گذشته تأیید کرده بود که فصل جدید سریال «اسلحه مرگبار» را هم به تولید رسانده و «شان ویلیام اسکات» جایگزین «کلین کرافورد» بازیگر نقش اصلی آن می‌شود. در این بین تنها سریال «لوسیفر» موفق به جلب نظر مسئولین شبکه فاکس نشده است.

فصل اول «گاتهام» از پاییز سال 2014 آغاز شد و از آن پس دچار افت بیننده شد. فصل جاری سریال در حال حاضر دارای ریتینگ 1.4 در میان مخاطبین 18 تا 49 است، در حالی که فصل قبلی آن از ریتینگ 1.9 برخوردار بود. با این وجود، «گاتهام» در پلتفورم‌های مختلف عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و در میان مخاطبین مرد محبوبیت یافت. در روزهای پخش سریال تا 5.8 میلیون بیننده در پلتفورم‌های گوناگون به تماشای این سریال می‌نشینند.

روزهای پخش «گاتهام» پس از پایان فصل سوم، برای فصل چهارم از دوشنبه به پنج شنبه تغییر پیدا کرده است. «گری نیومن» ریاست شبکه فاکس ماه مارچ گذشته در مصاحبه‌ای پیرامون آینده سریال اظهار کرده بود: «ما با انتقال روزهای پخش سریال به پنج شنبه بار سنگینی بر دوش عوامل قرار دادیم و به اعتقاد من آن‌ها از این آزمایش سربلند بیرون آمده‌اند.» وی در آن زمان بازگشت سریال برای فصل بعدی را «کاملاً به برنامه ریزی شبکه» منوط دانسته بود.

این سریال که ارزش هر اپیزود آن 1.75 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، برای برادران وارنر که قرارداد گرانقیمتی با نت‌فلیکس به امضاء رسانده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. این سریال به صورت انحصاری تنها از طریق نت‌فلیکس در دسترس علاقه‌مندان است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *