تولید فیلم The Joker با حضور خواکین فینیکس آغاز شد

در تازه‌ترین خبر منتشر شده از سوی منابع سینمایی دریافتیم که استودیو برادران وارنر پس از نهایی کردن قرارداد خود با خواکین فینیکس، کار تولید فیلم The Joker را آغاز کرد و بدین ترتیب، تولید این فیلم وارد فاز جدیدی شد. بنظر می‌رسد فیلم The Joker شروعی بر پروژه جدید برادران وارنر باشد که نام آن را DC Dark گذاشته‌اند. بر اساس این طرح قرار است زین پس شاهد فیلم‌های کوتاه‌تر با داستانی جنایی‌تر از پیش باشیم که عمدتاً بر اساس محبوب‌ترین داستان‌های مصور دنیای DC ساخته خواهند شد.

همانطور که در اخبار چند ماه پیش دنبال کردید، در ابتدا قرار بود نقش شخصیت دوست داشتنی جوکر به لئوناردو دیکپریو برسد ولی بعد از گذشت مدتی کوتاه برادران وارنر تصمیم گرفت پیشنهاد این نقش را به خواکین فینیکس بدهد. با توجه به میمیک صورت و کارنامه درخشان هنری فینیکس بنظر می‌رسد که دیگر نوبت آن رسیده بعد از هیث لجر، یک ستاره واقعی دیگر نقش جوکر افسانه‌ای را بازی کند. بدون شک حضور در نقش جوکر برای هر بازیگری یک چالش بزرگ است، باید منتظر ماند و دید آنچه زیاد نقش تن جرد لتو نبود، در هنرنمایی فینیکس چگونه از آب در می‌آید.

این فیلم توسط تاد فیلیپس کارگردانی می‌شود و  نویسندگی اش را اسکات سیلور برعهده دارد. این فیلم اگر چه تجت تاثیر مستقیم کامیک بوک های DC قرار خواهد داشت ولی به گفته سازندگان اثری است که خواهد کوشید عنوانی متفاوت باشد. با توجه به استایل بازیگری خواکین فینیکس به احتمال زیاد باید منتظر فیلمنامه‌ای باشیم که در وهله اول بدیع باشد و داستانی تکراری را روایت نکند، چرا که فینیکس عمدتاً فیلمنامه‌هایی را نقش می‌زند که بتواند در عمق کارکترهای آن خود را ببیند؛ در نتیجه آنچه باید خودمان را برای تماشایش آماده کنیم تا حد زیادی متاثر از جوکری است که هیث لجر به آن رنگ و لعاب داد. اگرچه برای فیلم مذکور تاریخ اکران دقیقی ذکر نشده ولی به احتمال زیاد سال 2019 مقصد نهایی این فیلم در گیشه‌های سینمایی خواهد بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *