تیزر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things پخش شد

در تیزر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things نشانه‌هایی از به آشوب کشیده شدن یک تعطیلات خوش برای شخصیت‌های نوجوان قصه را می‌بینیم.

این خبر بخش‌هایی از داستان سریال Stranger Things را اسپویل می‌کند

از زمان آغاز پخش تیزرهای مرموز فصل چهارم سریال Stranger Things، متوجه شدیم که قرار است در مجموع با چهار تیزر روبه‌رو بشویم و حالا به مناسبت Stranger Things Day (ششمین روز از ماه نوامبر؛ روز گم شدن ویل بایرز در شهر هاوکینز ایالت ایندیانا)، چهارمین تیزر از راه رسید. در نیمه‌ی اول تیزر شاهد نامه‌ی پراحساس ایلون برای مایک هستیم. زیرا دختر نوجوان پراهمیت جهان استرنجر تینگز با بازی میلی بابی براون به‌شدت منتظر تعطیلات بهاری است تا بتواند از کالیفرنیا فاصله بگیرد و به هاوکینز برگردد. او شرایط خود را در نامه ایده‌آل جلوه می‌دهد.

اما می‌بینیم که اصلا حس‌وحال خوشی در مدرسه‌ی جدید ندارد و سایر دانش‌آموزها با ایلون بدرفتاری می‌کنند. نگاه غمگین ایلون به افراد مشغول اسکیت، موسیقی عجیب، شلیک به سمت پنجره، نگاه جویس به یک عروسک اعصاب‌خردکن، مهار شدن ایلون توسط مامورهای دولت، هلیکوپترها، انفجارها و چند مورد عجیب دیگر که میان کات‌های تند پنهان شده‌اند، همه و همه خبر از این می‌دهند که برخلاف تصور شخصیت‌ها، آن‌ها قرار نیست «بهترین تعطیلات تابستانی عمر خود» را تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

این تیزر جدید با نام «به کالیفرنیا خوش آمدید» پخش شد. حالا باید دید که نتفلیکس چند هفته‌ی دیگر سراغ پخش تریلر رسمی و بلند فصل چهارم سریال Stranger Things می‌رود؛ فصلی که می‌دانیم همه‌ی اپیزودهای آن در یک روز از سال ۲۰۲۲ پخش می‌شوند. شیوع ویروس کرونا/کووید 19 ضربه‌ی محکمی به پروسه‌ی تولید فصل چهارم Stranger Things زد. اکنون حدودا دو سال و نیم از زمان پخش فصل سوم می‌گذرد و این مجموعه که به‌گفته‌ی نتفلیکس بیشتر از ۶۰ میلیون بیننده دارد، هنوز به پخش تریلر طولانی فصل چهارم خود نرسیده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *