خانه ورزش اخبار ورزش تیم منتخب سرشناس ترین غایبان جام جهانی 2018؛ از بیل و سانچز تا اوبلاک و آلابا

تیم منتخب سرشناس ترین غایبان جام جهانی 2018؛ از بیل و سانچز تا اوبلاک و آلابا

0

تیم منتخب سرشناس ترین غایبان جام جهانی 2018؛ از بیل و سانچز تا اوبلاک و آلابا

اینجا به بررسی تیم منتخبی از غایبان بزرگ جام جهانی ۲۰۱۸ می پردازیم که تلاش آنها به همراه تیم های ملی کشورشان برای حضور در روسیه کافی نبود.

دروازه بان: یان اوبلاک (اسلوونی)

دروازه بان شماره یک اتلتیکو مادرید، یکی از بهترین های حال حاضر در پست خود می باشد و در طول ۱۰ بازی مرحله مقدماتی همراه با اسلوونی تنها ۷ گل دریافت کرد. متأسفانه آنها در پایان تنها ۱۲ امتیاز کسب کردند و پشت سر انگلیس، اسلواکی و اسکاتلند، در رده چهارم قرار گرفته و حذف شدند.

دروازه بان ذخیره: پتر چک (جمهوری چک)

دفاع راست: آنتونیو والنسیا (اکوادر)

محرومیت مانع از حضور دفاع راست تیم منچستر یونایتد در دیدار پایانی مرحله مقدماتی مقابل آرژانتین و لیونل مسی شد، اما ۹ شکست از ۱۷ دیدار قبلی در منطقه آمریکای جنوبی به این معنا بود که اکوادر از پیش حذف شده و تنها برای غرور خود بازی می کرد.

دفاع چپ: داوید آلابا (اتریش)

ناامیدی حذف از مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۱۶ این بار در مرحله مقدماتی جام جهانی برای ستاره تیم بایرن مونیخ و تیم ملی اتریش تکرار شد، و آنها در گروه D مرحله مقدماتی پشت سر صربستان، جمهوری ایرلند و ولز به عنوان تیم چهارم حذف شدند.

دفاع وسط: گری مدل (شیلی)

تیم ملی شیلی در سه بازی از چهار بازی آخر خود در مرحله مقدماتی جام جهانی شکست خورد و با دریافت ۸ گل در این مسیر، به رده ششم سقوط کردند تا با تفاضل گل کمتر نسبت به پرو از حضور در دیدار پلی آف نیز محروم بمانند و حالا به نظر می رسد که نسل طلایی شیلی با دو قهرمانی متوالی در کوپا آمریکا به پایان راه خود رسیده است.

دفاع وسط: ویرجیل فن دایک (هلند)

هلند که به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ رسیده بود، حالا بعد از یورو ۲۰۱۶، دومین تورنمنت بزرگ خود را هم از دست داد تا به دنبال این اتفاق، آرین روبن، کاپیتان لاله های نارنجی از بازی های ملی خداحافظی کند. حالا مدافع مستعد تیم ساوتهمپتون نیز حضور در رقابت های جام جهانی را از دست داد تا منتظر تغییرات و اصلاحاتی در تیم ملی هلند باشد.

مدافع ذخیره: دیلی بلیند (هلند)

هافبک: آرتورو ویدال (شیلی)

قلب تپنده شیلی در موفقیت های اخیر این تیم، که یکی از قهرمان های تیم بایرن مونیخ هم هست، بعد از ناکامی در راهیابی به جام جهانی، از بازی های ملی خداحافظی کرد.

هافبک: میرالم پیانیچ (بوسنی)

هافبک خلاق یوونتوس نمی تواند مهارت های خود را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز به نمایش بگذارد. شکست عجیب ماه آگوست مقابل یونان به این معنی بود که یونانی ها پشت سر بلژیک جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کردند و بوسنی نمی تواند در این رقابت ها حضور پیدا کند.

هافبک: کریستین پولیشیچ (آمریکا)

پدیده نوجوان تیم بوروسیا دورتموند که یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال جهان به حساب می آید، شانس حضور در بزرگترین نبرد فوتبالی در میان تیم های ملی را از دست داد و باید چند سال دیگر برای فرصتی دوباره صبر کند.

هافبک های ذخیره: هنریک مخیتاریان (ارمنستان) – آرون رمزی (ولز) – ریاض محرز (الجزایر) – مارک همشیک (اسلواکی)

مهاجم: الکسیس سانچز (شیلی)

او که قهرمان ملی شیلیایی ها محسوب می شود، با حذف شیلی، انتقادات زیادی را به جان خود و هم تیمی هایش خرید. او روز های سختی را در تیم باشگاهی نیز سپری می کند و شاید به زودی به دنبال تغییرات باشد.

مهاجم: پیر امریک اوبامیانگ (گابن)

هر کاری که این بازیکن در دورتموند انجام می دهد، طلایی جلوه می کند اما در تیم ملی او موفق نشد تا گابن را به جام جهانی برساند. گابن از گروه C مرحله مقدماتی در قاره آفریقا حذف شد تا تیم های مراکش و ساحل عاج راهی روسیه شوند.

مهاجم: گرت بیل (ولز)

بیل که عضو اصلی نسل طلایی ولز به حساب می آمد و همراه با این تیم تا نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ نیز پیش رفت و شگفتی ساز شدند، از حضور در جام جهانی محروم خواهد بود. ستاره تیم رئال مادرید به شکل بیرحمانه ای دو بازی آخر ولز در مرحله مقدماتی را به دلیل مصدومیت از دست داد تا در دیدار پایانی مقابل ایرلند نتواند کمکی به تیمش بکند و حالا انتظار ولز برای تجربه دومین جام جهانی، ۶۰ ساله خواهد شد.

مهاجمان ذخیره: ادین ژکو (بوسنی) – آرین روبن (هلند)

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *