جدایی یکی از بازیگران اصلی سریال پیش درآمد The Witcher

تابستان سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس از ساخت یک سریال لایو اکشن و پیش درآمد در دنیای ویچر با نام The Witcher: Blood Origin (ویچر: منشا خون) خبر داد. در ادامه در بهمن گذشته بود که جودی ترنر اسمیت، بازیگر فیلم Without Remorse، به‌عنوان اولین بازیگر این سریال فانتزی مشخص و معرفی شد که قرار بود نقش شخصیتی به‌نام ایل را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر به‌صورت رسمی از سریال پیش درآمد‌ ویچر جدا شده است.

سخنگوی نتفلیکس به ددلاین گفت که به علت تغییر زمان تولید سریال The Witcher: Blood Origin که فعلا قرار است یک سریال محدود باشد، جودی ترنر اسمیت نمی‌توانست دیگر در این سریال حضور داشته باشد و درنهایت مجبور به جدایی از سریال جدید ویچر شد. ددلاین می‌گوید که زمان شروع تولید پیش درآمد سریال The Witcher با تأخیر مواجه شده و این موضوع باعث تداخل برنامه تولید سریال با برنامه‌های این بازیگر بریتانیایی شده است. در حال حاضر جایگزینی برای ترنر اسمیت انتخاب نشده است.

جودی ترنر اسمیت

پیش از این شاهد پیوستن لورنس اوفرین، بازیگر آثاری چون سریال Vikings و سریال Game Of Thrones به جمع بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin بودیم که قرار است نقش شخصیتی به‌نام فیال را بازی کند. اتفاقات این سریال در همان دنیای سریال The Witcher جریان دارد، اما اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود. در این سریال، دنیای هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها قرار است با هم یکی شوند تا اولین ویچر را خلق کنند.

سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین‌آف برای سریال ویچر باشد که در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که دکلان د بارا و لورن اشمیت هیسریش وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. بارا پیش از این وظیفه نوشتن قسمت چهارم فصل اول سریال The Witcher را بر عهده داشته بود که قرار است به‌همراه هیسریش، سازنده سریال اصلی، وظیفه ساخت سریال The Witcher: Blood Origin را نیز بر عهده داشته باشد. آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به‌عنوان مشاور در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارد.

تانی کال

برگرفته از Deadline

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *