پوشش‌های جین (به خصوص شلوار جین و ژاکت)، مدت زمان زیادی است که در قطعات پوششی ما قرار دارند. البته، مدل‌های مختلف جین معمولا یک تاریخ انقضا دارند. بنابراین، شما باید به طور سالانه از مدل‌های جدید مطلع شوید. در این مطلب، آخرین به روز رسانی در قطعات پوششی جین به شما ارائه خواهد شد.

شلوار جین پاره

شلوار جین مدل پاره، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های موجود به شمار می‌رود. ممکن است شما علاقه‌ی چندانی به این مدل نداشته باشید، اما هنگامی که آن را با قطعات پوششی همچون یک پیراهن دکمه‌ای (داخل شلوار جین) و کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز ترکیب نمایید، از سبک ظاهری به دست آمده لذت خواهید برد.

شلوار جین پاره

شلوار جین کوتاه

شلوارهایی با این مدل خاص از طرفداران و علاقه مندان زیادی برخوردار هستند. شما احتمالا با گرم‌تر شدن آب و هوا، بیش از قبل می‌توانید این شلوارها را در اطراف خود مشاهده نمایید.

شلوار جین کوتاه

کولوت یا شلوار گشاد جین

این شلوارهای گشاد و جذاب، فوق العاده راحت بوده و می‌توانند در ماه های گرم و غیر سرد سال به کار روند. شما می‌توانید با انتخاب یک شلوار جین سبک وزن و راحت، به اندازه کافی در هوای گرم خنک شوید.

کولوت یا شلوار گشاد جین

یک ژاکت سایز بزرگ

شما می‌توانید در شب‌های خنک و نیمه سرد بهاری، از یک ژاکت جین کلاسیک و سایز بزرگ برای تکمیل پوشش ظاهری و همچنین، گرم ماندن خود استفاده نمایید.

یک ژاکت سایز بزرگ

دامن جین A شکل

این مدل هنوز هم همچون سال گذشته، محبوب و پرطرفدار بوده و قطعا ارزش سرمایه گذاری دارد. دامنی را برای خود انتخاب نمایید که از خطوط تمیزی برخوردار بوده و مدل ساده و شیکی دارد.

دامن جین A شکل

دامن مدادی

اگر علاقه‌ای به دامن‌های کوتاه مدل دهه ۷۰ ندارید، دامن مدادی می‌تواند یک گزینه‌ی شیک و جذاب دیگر برای شما باشد. شما می‌توانید این قطعه پوششی را با هر لباسی (به عنوان مثال، یک پیراهن یقه‌دار، و یا یک تیشرت مدل مربعی) ترکیب کرده و آن را با لوازم جانبی متفاوت بپوشید.

دامن مدادی

رومیس پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *