جزئیات جدیدی از هواوی پی 20

به نظر می رسد هواوی می‌خواهد جانشین پی ۱۰ خود را با عنوان هواوی پی ۱۱ عرضه کند، اما اخیرا مشخص شد که نام محصول جدید هواوی پی ۲۰ (Huawei P20) خواهد بود. به تازگی Roland Quandt در توییتر خود اعلام کرد نام پرچمدار بعدی این گوشی‌ساز چینی هواوی پی ۱۱ نیست، بلکه هواوی پی ۲۰ نام دارد.

علاوه بر آن Roland Quandt اسم رمز نسخه های مختلف پی ۲۰ هواوی را در کنار گزینه رنگی آشکار کرده است. گفته می شود پی ۲۰ در سه مدل استاندارد، هواوی پی ۲۰ لایت و هواوی پی ۲۰ پلاس معرفی می شود.

نسخه استاندارد P20 هواوی با اسم رمز امیلی شناخته شده و قرار است در رنگ قهوه‌ای و مشکی عرضه شود. هواوی پی ۲۰ پلاس نیز با اسم رمز شارلوت معرفی شده و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی روانه بازار می‌شود.

پیش از این گزارش شده بود که هوآوی برند پی ۲۰ را به ثبت رساند و یکی از مدیران کمپانی نیز طی رویدادی در اسرائیل نام پی ۲۰ را تایید کرد. مدتی بعد صفحات وب سایت رسمی این کمپانی چینی به هواوی پی ۱۱ و هواوی پی ۱۲ نیز اشاره کرد.

بعدها مشخص شد که این کمپانی، گوشی هواوی پی ۱۱ را در ایالات متحده، انگلستان، تایوان و هنگ کنگ به ثبت رسانده است. حتی در سال ۲۰۱۵ شاهد به ثبت رسیدن این برند بودیم، اما نام پی ۲۰ تنها در ایالات متحده به ثبت رسیده است. حال به نظر می رسد هوآوی قصد دارد تا نام هواوی P20 را برای پرچمدار ۲۰۱۸ خود در نظر گیرد.

انتظار داریم پی ۱۱ در مقایسه با پی ۱۰ ضخامت باریکی داشته و از مشخصاتی چون پردازنده کایرین ۹۷۰، رابط کاربری EMUI 8.0 و سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو برخوردار شود.

تانی کال

تکراتو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *