مایکروسافت اطلاعات جدیدی از سرویس تازه معرفی شده خود منتشر کرد. مایکروسافت به تازگی جزئیات بیشتری از سرویس جدید خودش یعنی Xbox Game Pass منتشر کرده که در آن برخی اطلاعات جالب توجه و مفید را با کاربران به اشتراک گذاشته است. بعد از این که مایکروسافت اعلام کرد برای مشترک شدن سرویس Xbox Game Pass نیازی به اشتراک گلد نیست، رئیس بخش بازاریابی این شرکت، آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، در مورد هدیه دادن این سرویس، به اشتراک گذاشتن آن و برخی دیگر از جزئیات آن در توییر صحبت کرد.

از گرینبرگ درمورد این ویژگی سوال شد که آیا مایکروسافت این اجازه را به کاربران می‌دهد که سرویس Xbox Game Pass را خریداری کنند و سپس آن را به یکی از دوستان خود هدیه دهند. گرینبرگ پاسخ داد:

این موردی که گفته شد یک ویژگی تایید شده نیست اما این ایده را دوست دارم.

گرینبرگ همچنین تایید کرد که برای Xbox Game Pass فقط عضویت ماه به ماه وجود دارد، با قیمت ده دلار. برنامه مشابه EA Access به شما پیشنهاد پنج دلار در ماه یا سی دلار در سال می‌دهد. علاوه بر این گرینبرگ اعلام کرد که Xbox Game Pass می‌تواند به عنوان بخشی از home-sharing ایکس‌باکس وان به اشتراک گذاشته شود.

نسخه آزمایشی Xbox Game Pass هم‌اکنون برای تست کننده‌ها بر روی ایکس‌باکس وان در دسترس است. انتظار می‌رود که این سرویس برای تمام دستگاه‌های ایکس‌باکس وان در بهار امسال در دسترس باشد گرچه هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. همچنین برخی دیگر از منابع خبر از این می‌دهند که سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت، علاوه بر ایکس‌باکس وان کاربران ویندوز ۱۰ را نیز شامل می‌شود. با این وجود همچنان باید منتظر باشیم تا اطلاعات و جزئیات بیشتری از سوی این شرکت منتشر شود تا مطمئن شویم این سرویس علاوه بر ایکس‌باکس وان برای ویندوز ۱۰ نیز در دسترس خواهد بود.

بیش ار صد بازی در کتابخانه Xbox Game Pass قابل دسترس خواهند بود. در حال حاضر بیش از ده بازی برای این سرویس تاییده شده است که شامل Halo 5, Fable III, و Payday 2 می‌شوند. شما می‌توانید برای اطلاع از سایر بازی‌هایی که برای این سرویس تا به حال تاییده شده‌اند به این آدرس مراجعه کنید و آن‌ها را ببینید.

اعلام خبر این سرویس جدید مایکروسافت برای خیلی‌ها خوب نبود؛ مانند فروشگاه گیم‌استاپ که همزمان با معرفی این سرویس جدید، سهامش افت چشمگیری پیدا کرد. به این دلیل که این فروشگاه بیشتر به دلیل فروش عناوین قدیمی‌تر و دست دوم معروف بود حال سرویس جدید مایکروسافت این امکان را برای کاربران فقط با قیمت ده دلار مهیا می‌سازد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *