آخرین کلمه از پشت صحنه‌ی ریبوت Hellboy (پسر جهنمی) شامل اطلاعات صریحی از اینکه چه شخصیت‌هایی نقش B.P.R.D را بر عهده دارند، به علاوه جزئیاتی از طرح داستان بود. این فیلم توسط نیل مارشال (Neil Marshall)، کارگردان سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) کارگردانی می‌گردد و دیوید هاربور (David Harbour) بازیگر Stranger Things بعنوان ضد قهرمان بزرگ در این فیلم خواهد درخشید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به دنبال فیلم کارگردان گیرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) و بازیگری ران پرمن (Ron Perlman) برای آوردن فیلم اصلی از شخصیت کامیک-بوکی به روی پرده‌ی سینما، در دو فیلم قبلی Hellboy در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸، مایک میگنولا (Mike Mignola) قصد دارد یک فرانچایز جدید (با تمام توانایی‌های بالقوه‌ی جدید دنیای سینما) بسازد. با توجه به بازی میلا یوویچ (Mila Jovovich) بازیگر Resident Evil، در نقش شرور Blood Queen (ملکه‌ی خون) و یان مک شین (Ian McShane) بازیگر American Gods در نقش پروفسور بلوم (Bloom) به نظر می‌رسد که طرح کلی این ریبوت شکل گرفته است.

بر اساس Splash Report اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت‌ها و طرح داستان ریبوت Hellboy آشکار شده است. در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

شما مرکز فرماندهی B.P.R.D را خواهید دید که در قسمت برفی کوهستان قرار گرفته است. شما مصنوعات با شکوهی مثل سلاح‌های دوره‌ای، اسکلت‌های مرموز و چیزهای عجیب و غریب که در قالب فرمالدهید قرار دارند را خواهید دید. همچنین هواداران نمادی از یک دست را خواهند دید که شمشیری را نگه داشته است و کلمات IN ABSENTIA LUCI, TENEBRAE VINCIUNT بر روی آن نوشته شده است.

ریبوت Hellboy فضایی تیره تر و داستانی ترسناک‌تر از فیلم‌های قبلی دل تورو خواهد داشت و شما صحنه‌های جالبی مثل سرهای قطع شده را خواهید دید! در فیلم برخی از مخلوقات تاریکی را نیز مشاهده می‌کنید. یک موجود دارای شاخک‌های غول پیکری است که خود را به دور پل لندن می‌پیچد، ازین رو فیلم در لندن فیلم‌برداری می‌گردد.

مطمئنا حس‌های سمعی و بصری زیادی وجود خواهند داشت که در فیلم گنجانده خواهد شد. علاوه‌براین مشخص شده است که چندین شخصیت نقش کلیدی را در ریبوت Hellboy خواهند داشت. اعضای B.P.R.D شامل اب ساپین (Abe Sapien)، آلیس موناقان (Alice Monaghan) و بن دایمیو (Ben Daimio) هستند. الیس می‌تواند صدای مردگان را بشنود و دایمیو یک نظامی نیرومند توصیف شده است و می‌تواند تبدیل شود. شخصیت‌های دیگر شامل بابا یاگا (Baba Yaga)، شاه آرتور (King Arthur)، مرلین (Merlin) و گروگاچ (Grugach) هستند.

هواداران قدیمی مجموعه کامیک-بوک اصلی مینگولا (Mingola) مسلما می‌توانند حدس بزنند ریبوت Hellboy در چه مسیری می‌رود. با این حال امیدواریم همه چیز در پشت صحنه خوب جلو رود.

توسط مهدی شفیعی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *