خانه ورزش اخبار ورزش جلالی: امسال سر بی نام و نشان‌های ما دعواست

جلالی: امسال سر بی نام و نشان‌های ما دعواست

0

به نقل از تسنیم، مجید جلالی در خصوص اینکه پس از بازیکنان این تیم دستیارانش هم در حال جدایی هستند و گویا تمدید نشدن قرارداد آنها در کادرفنی پیکان مشکلاتی ایجاد کرده، اظهار داشت: دستیاران ما سر جای خود هستند. این درست است که تعییر و تحولاتی خواهیم داشت، اما گروه ما چه کادرفنی و چه بازیکنان، حفظ خواهند شد.

وی افزود: درست است که چند بازیکن از بین ما رفته‌اند، اما سایر بازیکنان را حفظ کردیم و در صدد هستیم تا چند بازیکن مستعد، اما بی نام و نشان بگیریم. مثل همین بازیکنانی که سال گذشته نام و نشانی نداشتند، اما امسال سر آنها دعواست. ما برای دفاع میانی هم حجت حق‌وردی را از ذوب‌آهن گرفتیم که او هم بازیکن مستعدی است و گزینه‌های دیگری هم در لیست‌مان داریم که جذب آنها در دستور کار است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه گویا مشکلات مالی پیکان و اضافه نشدن بودجه این باشگاه باعث جدایی بازیکنان شده است، اظهار داشت: ما مشکل مالی نداریم، بلکه مانند سال گذشته بودجه‌مان متوسط است. این مسئله هم به این دلیل نیست که بگوییم ایران‌خودرو مشکل مالی دارد، بلکه دیگر سیاست‌های بریز و بپاش گذشته را ندارد. بودجه‌ای متوسط در نظر گرفته شده که ما هم طبق همین بودجه، منطقی و تنظیم شده جلو می‌رویم. سعی‌مان این است که برنامه‌های تیم را با بودجه تنظیم کنیم. ما روی بودجه‌ای که بستیم پول داریم و همین مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده، اما نگران نیستیم.

جلالی خاطرنشان کرد: بازیکنی که مجموعاً باید ۳۰۰ میلیون پول قراردادش باشد، به ما پیشنهاد ۸۵۰ میلیون تومانی داده و مسلم است که ما چنین پولی نمی‌دهیم. سعی می‌کنیم عاقلانه و صبورانه جلو برویم و نفرات خوبی را هم جذب خواهیم کرد. البته این مسئله هم به این موضوع بازی می‌گردد که باشگاه‌های دیگر به بازیکنان ما پیشنهادهای بالایی داده‌اند و مثلاً بازیکنی که ۲۰۰ میلیون تومان قراردادش بوده، امسال پیشنهاد یک میلیاردی دارد. ما در نهایت بتوانیم قرارداد او را به ۴۰۰ یا نهایت ۵۰۰ میلیون تومان افزایش بدهیم و این حد معقول است. اینطور نیست که به قرارداد بازیکنان اضافه نشود، بلکه این افزایش در حد معقول است و بودجه ما اجازه نمی‌دهد که یک دفعه پیشنهادهای بالایی به بازیکنان‌مان بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نگران نیست وسوسه شدن بازیکن‌ها به کادرفنی‌اش هم کشیده شود و گویا برخی دستیاران او با پیشنهادهای خوبی مواجه شده‌اند و به دلیل تمدید نشدن قراردادشان احتمال جدایی‌شان هم زیاد است، گفت: به هر حال هرکسی خودش مختار است و باید برای خودش و آینده‌اش تصمیم بگیرد. ما هیچکسی را نمی‌توانیم به دلیل بضاعت خودمان محدود کنیم. مسلم است ما می خواهیم گروه فنی و بازیکنان‌مان را حفظ کنیم. از کادرفنی ما هم حمید مطهری پیشنهاد خوبی دارد و در این خصوص هم با من صحبت کرد، اما سعی ما این است او را در پیکان حفظ کنیم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *