جلوگیری از نمایش تبلیغات در گوشی‌های اندروید

اگر شما هم از اجرای تبلیغات در مرورگر گوشی اندرویدی خود خسته شده اید، پس حتما به دنبال راهی برای جلوگیری از نمایش تبلیغات هستید.

نکته مهمی که می‌توان در اینجا به آن اشاره کرد این است که، شما برای جلوگیری از اجرای تبلیغات در اندروید و پاپ آپ ها، راه های ساده ای پیش رو دارید؛ یکی از این روش ها دانلود یک برنامه رایگان و ساده است.

انواع مختلف تبلیغات و مخصوصا تبلیغات پاپ آپ نه تنها می‌توانند مزاحمت های بسیاری را در یک گوشی تلفن همراه برای شما ایجاد کنند، بلکه صدمات جدی را به تلفن شما نیز وارد خواهند کرد. زمانی که یک صفحه وب سنگین یعنی صفحه ای که حاوی پیام تبلیغاتی باشد برای شما دانلود گردد، حجمی از دیتای شما را مصرف خواهد کرد، بنابراین لازم نیست که شما هزینه اضافی برای لود شدن صفحه ای که حاوی پیام های تبلیغاتی افراد است، بپردازید.

راه هایی برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در گوشی اندرویدی

جلوگیری از اجرای تبلیغات در اندروید و مسدود کردن این آگهی ها بسیار آسان است، اما ممکن است لازم باشد که شما برای مسدود کردن تبلیغات، مرورگر خود را تغییر دهید. به عنوان مثال جهت حذف و جلوگیری از نمایش تبلیغات در گوشی اندروید، شما می‌توانید تمامی تبلیغاتی را که بر روی تلفن شما نشان داده می شود، مسدود نمایید.


در ادامه چهار ترفند وجود دارد که شما با استفاده از آنها می توانید به راحتی از مرورگرهای مورد نظر خود استفاده کنید، بدون اینکه تبلیغات مزاحمی وجود داشته باشد.

۱.استفاده از مرورگر اپرا

ساده ترین راه برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در مرورگرها، استفاده از اپرا است؛ چراکه اپرا یک مرورگر رایگان بوده و خود شامل یک بلاک کننده داخلی تبلیغاتی است. البته اگر شما از جمله کاربرانی هستید که از مرورگرهای گوگل کروم (Google Chrome) و فایرفاکس (Firefox) استفاده می کنید، این راه حل ممکن است برای شما چندان هم ایده‌آل نباشد.

در این روش لازم نیست که شما کار خاصی انجام دهید، بلکه فقط کافیست تا اپرا را نصب کرده و همانند سایر مرورگرها از آن استفاده کنید؛ البته بدون وجود هیچ گونه تبلیغات مزاحمی!

۲.نصب مرورگر رایگان Ad-block

جایگزین بعدی برای مرورگر فعلی شما استفاده از مرورگر رایگان Ad-block است. این مرورگر توسط شرکتی با همین نام یعنی ادبلاک (AdBlock) توسعه یافته است.

۳.مسدود کردن تبلیغات در Chrome

اگر تنها چیزی که شما را ناراحت می کند، نمایش تبلیغات پاپ است، پس لازم نیست در فکر استفاده از مرورگر دومی باشید، بلکه جلوگیری از اجرای تبلیغات از طریق همین مرورگر کروم نیز امکان پذیر است. برای این کار مرورگر را باز کنید. در سمت راست و بالای صفحه روی علامت سه نقطه کلیک کنید. در ادامه گزینه Settings و سپس Site Settings را انتخاب کنید. به قسمت پایین پنجره بروید و دقت کنید که نوار لغزنده بر روی Blocked تنظیم شده باشد.

۴.استفاده از حالت Data Saver

اگر شما از همان مرورگر کروم استفاده می‌کنید، روش دیگری نیز برای جلوگیری از دسترسی به داده ها در اینترنت وجود دارد. Data Saver روشی از فشرده سازی صفحات وب است که البته در دستگاه های تلفن همراه لازم نیست. این روش در واقع تجربه بسیار خوبی در مورد استفاده از مرورگرهاست. استفاده از این روش بسیار مناسب است؛ زیرا خود دستگاه تلفن برای کاهش حجم تبلیغات و انیمیشن های نشان داده شده، هیچ تلاشی نمی کند.

این روش چیزی شبیه به مرور پنهان صفحات وب است و نمایش صفحات وب با استفاده از این روش شگفت انگیز است؛ چراکه در این روش خبری از نمایش تبلیغات نیست.

کروم را باز کنید و بر روی علامت ۳ نقطه که در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. گزینه Settings را انتخاب کنید و سپس Data Saver را پیدا کنید. مطمئن شوید که این گزینه فعال باشد. در صورتی که بخواهید می توانید این حالت را غیرفعال نیز نمایید.

تانی کال

تکراتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *