«جورج آر.آر. مارتین»: استارک‌ها در پیش‌درآمد Game of Thrones حضور دارند

فیلمبرداری پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به تازگی در ایرلند شمالی آغاز شده اما اطلاعات چندانی از داستان آن در اختیار هواداران قرار نگرفته است. «جورج آر.آر. مارتین» خالق دنیای سریال که در کنار «جین گلدمن» به عنوان شورانر، نویسندگی سریال را برعهده دارد، در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» اطلاعات تازه‌ای از پیش‌درآمد فاش کرده است. مهمتر از همه مارتین تأیید می‌کند که خاندان استارک در داستان سریال پیش‌درآمد نقش خواهند داشت.

مارتین می‌گوید: «استارک‌ها قطعاً حاضر خواهند بود. طبیعتاً وایت واکرها هم وجود خواهند داشت – یا آنچنان که در کتاب‌هایم توصیفشان کردم، دیگران – و این تنها یک جنبه از داستان خواهد بود. چیزهایی مثل دایرولف‌ها و ماموث‌ها هم وجود دارند.»

بنابر گفته‌های مارتین، داستان پیش‌درآمد هزاران سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» روی می‌دهد، و این بدان معناست که وستروس به «هفت قلمرو» محدود نمی‌شود. نویسنده می‌گوید: «ما در مورد «هفت قلمرو» وستروس صحبت می‌کنیم؛ در زمان سلطنت «اگان فاتح» هفت قلمرو وجود داشته اما اگر به عقب‌تر برگردید به ۹ قلمرو و سپس ۱۲ قلمرو برمی‌خورید، و در نهایت به جایی می‌رسید که صدها قلمرو وجود داشته – قلمروهای خرد – و داستان ما در اینجا روی می‌دهد.»

دسته‌ای از شخصیت‌ها که در پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» دیده نمی‌شوند لنیسترها خواهند بود. نزاع میان خاندان استارک و لنیستر نیروی محرک «بازی تاج‌وتخت» بود، اما پیش‌درآمد به سال‌ها پیش از ادعای سلطنت لنیسترها در وستروس بازمی‌گردد. مارتین می‌گوید: «لنیسترها هنوز به وجود نیامده‌اند، ولی «کسترلی راک» قطعاً وجود دارد؛ مانند «صخره‌ی جبل‌الطارق» است. در حقیقت از آنجا که به اشغال کسترلی‌ها درآمده بود در «بازی تاج‌وتخت» به این نام خوانده می‌شد.»

در خصوص عنوان سریال مارتین می‌گوید تمایل دارد «شب طولانی» را انتخاب کند. این عنوانی بود که برای اپیزود جنجالی «نبرد وینترفل» در فصل پایانی سریال انتخاب شده بود. بنابراین مارتین ممکن است مجبور باشد به نام دیگری فکر کند. مارتین می‌گوید: «پیشنهاد کردند که نام پیش‌درآمد را «طولانی‌ترین شب» بگذارند، شکل دیگری که به نظر من بسیار خوب است.»

شبکه‌ی HBO فیلمبرداری اپیزود اول پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» را از ماه ژوئن آغاز کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *