جیمز گان توییتی مرتبط با فیلم احتمالی و مرموزش منتشر کرد

جیمز گان،‌ کارگردان مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، در نمایشگاه کامیک کان شهر سن دیگو حضور خواهد داشت، اما حضور وی به معنای معرفی قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy نخواهد بود.

استودیو مارول در حال چیدمان غرفهٔ خود در نمایشگاه کامیک کان شهر سن دیگو سال ۲۰۱۸ است و در این میان یکی از مهم‌ترین کارگردانان خود، یعنی جیمز گان را که خالق مجموعهٔ سودآوری همچون «نگهبانان کهکشان» است فراموش نکرده است و او را به تالار H دعوت کرده و فضا را در اختیار وی قرار داده است. جیمز گان، کارگردان دو فیلم ابتدایی مجموعهٔ Guardians of the Galaxy، تأیید کرد که عنوان قسمت سوم این مجموعهٔ دنیای سینمایی مارول، Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان: بخش سوم) خواهد بود. از زمانی که جیمز گان با مجموعهٔ نگهبانان کهکشان وارد دنیای سینمایی مارول شده، وی به یکی از اعضای اصلی مارول تبدیل شده و جایگاه محکم و ثابتی برای خود دست‌وپا کرده است. وی نه‌تنها دو فیلم اول این مجموعه با عناوین Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان: بخش دوم) را کارگردانی کرده است، بلکه تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم بسیار موفق در گیشه، Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) را نیز بر عهده داشته است. این کارگردان، بازیگر، رمان‌نویس و موزیسین سینمای هالیوود، تنها نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های مجموعهٔ نگهبانان کهکشان را بر عهده ندارد و نقش وی در مارول بسیار پررنگ است. در حال حاضر وی به همراه کوین فایگی، در حال ترسیم دنیای کیهانی ۱۰ سال آیندهٔ مارول استودیو است.

برخلاف عنوان قسمت سوم، هنوز اطلاعات دیگری از فیلم جدید مجموعهٔ نگهبانان کهکشان تأیید نشده است. فعلا تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست، اما پیش‌تر جیمز گان چنین گفته بود که انتظار می‌رود این فیلم در زمانی کمتر از سه سال آینده روی پردهٔ سینما برود. طبق گفتهٔ جیمز گان، می‌توان چنین پیش‌بینی کرد که قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. در حال حاضر استودیو مارول چند فیلم بدون عنوان را برای اکران در تاریخ‌های ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹)، ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد‌ماه ۱۳۹۹) و ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان‌ماه ۱۳۹۹) در نظر گرفته است که قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy برای اکران در هر کدام از این تاریخ‌ها مناسب خواهد بود.

این‌طور که مشخص است، جیمز گان ساخت پروژه‌ای مخفی و تا حدودی مرموز را در سر دارد و قصد دارد در نمایشگاه کامیک کان شهر سن دیگو آن را معرفی کند. وی در ابتدا تصویری عجیب را در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در رابطه با آن چنین گفت:

بسیاری از شما را کمتر از یک هفته دیگر در نمایشگاه کامیک کان شهر سن دیگو ملاقات خواهم کرد؛ با چیزی تیره‌وتار، دلچسب و البته خاص.

تصویر مرموزی را که وی در اکانت توییتر خود منتشر کرده است، با هم به نظاره می‌نشینیم:

قسمت دوم فیلم محبوب Guardians of the Galaxy در ابتدا و در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ (۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۶) در توکیو روی پرده رفت و متعاقب آن در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت‌ماه) در ایالات متحده آمریکا اکران شد. همچون قسمت اول این فیلم، فیلم جدید نیز با بازخورد بسیار خوب منتقدان و تماشاچیان همراه بود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به خوبی توانست بودجه‌ٔ سنگین ۲۰۰ میلیون دلاری خود را جبران کند و در گیشه به فروش بسیار خوب ۸۶۳ میلیون دلاری رسید. از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند می‌توان به کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل کوپر و کارن گیلان اشاره کرد. موفقیت این فیلم سبب شد که بلافاصله دستور ساخت فیلم سوم از سوی سازندگان داده شود و حال با نام‌گذاری جدید، به نظر می‌رسد این مجموعه را باید یک برند با ریتمی مشخص در ژانر ابرقهرمانی خواند.

یکی از جذاب‌ترین نظریه‌ها در مورد پروژهٔ جدید جیمز گان این است که وی تصمیم دارد نسخهٔ سینمای بازی ویدئویی شاهکار Bloodborne را بسازد. باید دید این خبر صحت دارد یا خیر

در مورد تصویر منتشرشده باید گفت به احتمال فراوان لوگوی پروژهٔ آینده جیمز گان است که قرار است به‌زودی معرفی شود، اما آنچه مهم است، تاریخ ذکر شده، یعنی جمعه این هفته در  تالار H و به ساعت ۶:۱۵ دقیقهٔ عصرگاه است؛ دقیقاً همان زمانی که پانل مطبوعاتی شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) آغاز می‌شود. پیش‌تر اعلام شده است که در کنفرانس سونی پیکچرز، قرار است اطلاعات بیشتری از فیلم مورد انتظار Venom (ونوم) و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، منتشر شود. کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی خواهد بود و طبق اخبار گذشته، ممکن است نیکلاس کیج صداپیشگی یکی از شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته باشد. طبق فهرست محصولات شرکت فانکو پاپ، نیکلاس کیج صداپیشگی شخصیت مرد عنکبوتی نوآر (Spider-Man Noir) را در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده خواهد داشت.

یکی از جذاب‌ترین نظریه‌ها در مورد پروژهٔ جدید جیمز گان این است که وی تصمیم دارد نسخهٔ سینمای بازی ویدئویی شاهکار Bloodborne را بسازد. باید دید این خبر صحت دارد یا خیر. در بررسی بازی Bloodborne که امتیاز عالی ۹ را از منتقد زومجی گرفته است، چنین آمده:

درنهایت Bloodborne بازی حوصله، دقت و تیزهوشی است. شاید اکثر گیمرهای امروزی با سطح چالش این بازی زیاد رابطهٔ خوبی برقرار نکنند، اما کسانی که پذیرای چالش پیش‌روی خود باشند، لذت و درد و رنجی را تحمل خواهند کرد که شاید بتوان گفت مثل آن را در بازی دیگری پیدا نخواهند کرد. Bloodborne یک بازی کامل نیست و در برخی نقاط اشکالاتی دارد، اما پس از حدود یک سال و نیم از عرضه پلی‌استیشن 4، بهترین بازی‌ای است که برای این کنسول منتشرشده و ساعت‌ها شما را پای کنترلر (البته اگر کنترلر خود را به سمت دیوار پرت و باعث شکسته‌شدن آن نشده باشید) نگه می‌دارد.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *