«جیمز گان» به دنبال اجراج از دیزنی برای کارگردانی Suicide Squad 2 به استودیوی رقیب می‌رود

«جیمز گان» پس از اجراج از «دنیای سینمایی مارول» و چندگانه «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) توسط دیزنی، در اقدامی انتقام‌جویانه برای کارگردانی «جوخه انتحار ۲» (Suicide Squad 2) با استودیوی برادران وارنر و «دنیای توسعه یافته دی‌سی» همکاری می‌کند. وارنر با تأیید این خبر اعلام کرده گان را برای نویسندگی فیلمنامه «جوخه انتحار ۲» استخدام کرده است. به نوشته The Wrap، احتمال کارگردانی گان در این پروژه نیز وجود دارد. این فیلم اولین اثر سینمایی بزرگ گان پس از اخراج بحث‌برانگیز او توسط دیزنی به خاطر انتشار توئیت‌هایی توهین‌آمیز در سال‌های گذشته به شمار می‌رود.

اولین قسمت «جوخه انتحار» با کارگردانی «دیوید آیر» در آگوست سال ۲۰۱۶ اکران شد. این فیلم ۱۷۵ میلیون دلاری که بازیگرانی مانند «ویل اسمیت»، «مارگو رابی»، و «جارد لتو» در نقش جوکر را در خود داشت، با استقبال منتقدین مواجه نشد، اما نزدیک به ۷۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

در تاریخ ۲۰ جولای وقتی که دیزنی اعلام کرد همکاری خود با گان را قطع می‌کند، او در حال توسعه قسمت سوم «نگبانان کهکشان» بود. به رغم نامه‌نگاری‌های بازیگران فیلم با دیزنی، استودیو بر سر تصمیم خود ماند و  کار گان را با دنیای سینمایی مارول تمام شده دانست.

این اولین بار نیست که دی‌سی استعدادهای مارول را به خدمت می‌گیرد. آن‌ها «جاس ویدن» کارگردان قسمت اول «انتقام‌جویان» را بعد از جدایی «زک اسنایدر» از «لیگ عدالت» به خدمت گرفتند. منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که «جوخه انتحار» گان اقتباس تازه‌ای از کتاب‌های کامیک است و لزوماً دنباله‌ای برای فیلم آیر نخواهد بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *