«جیم کری» نقش شخصیت شرور بازی «سونیک» را ایفا می‌کند

«جیم کری» به دنیای بازی «سونیک» وارد می‌شود. طبق اعلام منابع خبری «جیم کری» برای بازی در نقش «روباتنیک»، شخصیت شرور بازی ویدیویی «سونیک خارپشت» در حال مذاکره با پارامونت است. «جیمز مارسدن» و «تیکا سامپتر» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «جف فاولر» هستند و «پت کیسی» و «جاش میلر» فیلمنامه آن را به نگارش درآورده‌اند. قصه از این قرار است که سونیک باید مانع از اجرای نقشه‌های دانشمند دیوانه و فربه دکتر «اگمن» یا روباتنیک برای سلطه بر دنیا شود. این شخصیت شرور تقریباً در تمامی بازی‌ها و اقتباس‌های مهم دیگر از بازی حضور داشته است.

بازی «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) پس از انتشار در دهه ۱۹۹۰ میلادی برای کنسول سگا چندین مرتبه با روایت‌های مختلف عرضه شده است. از این بازی تاکنون ۸۰ میلیون نسخه فیزیکی به فروش رفته و ۳۵۰ میلیون واحد آن از طریق موبایل و سایر بسته‌های نرم‌افزاری دانلود شده و پنج سریال تلویزیونی هم بر اساس بازی سونیک به تولید رسیده است.

کری که چند سال اخیر را با نقاشی و طراحی سپری کرده، آخرین بار در فیلم «جرایم شیطانی» دیده شده و در تهیه سریال «این بالا در حال مردنم» شبکه شوتایم مشارکت کرده است. سریال کمدی «Kidding» با بازی او در شبکه شوتایم نیز سپتامبر آینده روی ایر خواهد رفت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • انتقاد از «جیم کری» به خاطر شوخی با خبرنگار زن

    انتقاد از «جیم کری» به خاطر شوخی با خبرنگار زن

    انتقاد از «جیم کری» به خاطر شوخی با خبرنگار زن «جیم کری» از طریق مدیر برنامه‌هایش به انتقا…
  • بیوگرافی کامل جیم کری

    جیمز یوجین “جیم” کری (به انگلیسی: James Eugene “Jim” Carrey)‏ (زاد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *