حضور آلیس ایو در جمع بازیگران فصل دوم سریال Iron Fist

تابستان امسال، بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه نت فلیکس (Netflix) سریال Iron Fist را برای فصل دوم تمدید کردند. چند روز پیش نیز خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه شخصیت لیدی گرگن (Lady Gorgon) قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فصل دوم این سریال باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول و نت‌فلیکس حضور بازیگر دیگری را در فصل دوم را تایید و اعلام کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مارول و نت‌فلیکس با آلیس ایو، بازیگر فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر)، برای بازی در فصل دوم سریال Iron Fist قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از نقش ایو در فصل دوم سریال Iron Fist منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که او قرار است نقش مهمی را در فصل دوم این سریال بر عهده داشته باشد. هرچند که در دنیای کامیک، شخصیت لیدی گرگن با گروه هند (The Hand) ارتباط دارد، اما گروه The Hashtag Show گفته‌اند که ۱۰۰ درصد مطمئن نیستند که چنین ارتباطی در فصل دوم این سریال وجود داشته باشد. همچنین آن‌ها از منابع نزدیک به سریال شنیده‌اند که در فصل دوم سریال Iron Fist شاهد بیش از یک شخصیت منفی خواهیم بود که دنی رند باید با آن‌ها مبارزه کند. طبق این اطلاعات، این شخصیت‌های منفی با یکدیگر مرتبط خواهند بود و قرار است یک عملیات پنهانی بر ضد آیرون فیست را انجام دهند.
 Iron Fist

در حال حاضر اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال Iron Fist در دسترس نیست، اما اتفاقات فصل دوم این سریال قرار است پس از اتفاقات سریال The Defenders (دیفندرز) و احتمالا پس از اتفاقات فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) جریان داشته باشد. برخی اعتقاد دارند که دنی رند تلاش می‌کند تا میراث شخصیت دردویل را در فصل دوم سریال Iron Fist ادامه دهد. همچنین انتظار می‌رود که دنی رند فعالیت‌های کمپانی رند را در طی سال‌های گذشته بررسی کند. علاوه بر سه‌گانه فیلم Star Trek (پیشتازان فضا)، آلیس ایو در فصل سوم سریال Black Mirror (آینه سیاه) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر آلیس ایو، تاکنون بازگشت فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، در فصل دوم سریال Iron Fist رسما تایید و اعلام شده است. همچنین ریون متزنر جانشین اسکات باک برای ساخت فصل دوم این سریال شده است. فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Iron Fist از ماه دسامبر امسال (آذر-دی) آغاز خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *