حضور عوامل سریال Breaking Bad در ویژه‌برنامه کونان

[حاوی اسپویلر از فصل پنجم]

به مناسبت دهمین سالگرد پخش «Breaking Bad»، نویسنده و بازیگران سریال شامل «برایان کرانستون»، «آرون پل»، «آنا گان»، «دین نوریس»، «بتسی برنت»، «آر. جی. میتی»، «باب اودنکرک»‌ و سایرین در ویژه‌برنامه «کونان اوبرایان» برای جشنواره «کامیک-کان» حاضر شدند. کرانستون در این مصاحبه از نظریه‌اش در مورد احتمال زنده بودن «والتر وایت» می‌گوید، پل از این می‌ترسد که نکند اولین کلمه‌ای که دخترش ادا می‌کند همان تکیه کلامی باشد که او در سریال تکرار می‌کرد، و برنت تعریف می‌کند که وقتی برای سریال تست بازیگری می‌داده فکر می‌کرده که با اثری کمدی طرف است و اعتراف می‌کند که نه با گذشت یک یا دو فصل، بلکه در فصل سوم متوجه اشتباهش شده. اما بهترین لحظه این مصاحبه به «وینس گیلیگان» اختصاص داشت که تغییراتی که مایل است در سریال ایجاد کند و مهمتر از آن سرنوشت شومی که برای والتر جونیور در نظر گرفته بوده را فاش می‌کند.

در سریال «Breaking Bad» شاهد وقوع ۲۷۰ مرگ بودیم، اما با وجود اینکه خود میتی ایده مردنش را مطرح کرده، اما مرگ پسر والتر و اسکایلر را در سریال ندیدیم. اما سؤال اینجاست که چه کسی حاضر بود به این کار دست بزند؟ گیلیگان پاسخ می‌دهد که «یک گزینه خوب را در ذهن داشتم. او توسط فرد بدخواهی کشته می‌شد که با والتر داد و ستد می‌کند. اما نویسندگان دیگر جوری به من نگاه کردند که گویی عقلم را از دست داده و وحشتناک‌ترین انسانی هستم که می‌شناسند.» این چنین والتر جونیور فرصت زندگی پیدا می‌کند. گیلیگان به همین جا بسنده نمی‌کند و از تغییری می‌گوید که مایل است در سریال ایجاد کند.

وی با اشاره به دندان‌های سفید «آرون پل» می‌گوید، «این زیباترین دندان‌هایی نیست که در عمرتان دیده‌اید؟ [این دندان کسی است که] در هر اپیزود سه بار کتک می‌خورد، به علاوه همیشه در حال کشیدن شیشه است…»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *