خروج «دانای گوریرا» از The Walking Dead تأیید شد

شایعات جدایی «دانای گوریرا» ستاره‌ی سریال «مرده‌ی متحرک» (The Walking Dead) در نقش «میشون» سرانجام به تأیید رسید. هالیوود ریپورتر جدایی گوریرا از سریال را اعلام کرده و گزارشی در مورد تأثیر آن منتشر ساخته است. به نظر می‌رسد که گوریرا برای فصل دهم «مرده‌ی متحرک» قرارداد امضاء کرده اما به نوشته‌ی هالیوود ریپورتر تنها برای چند اپیزود. در این گزارش آمده است که این به معنای پایان کار «میشون» در «مرده‌ی متحرک» نیست و گوریرا بعدها در فیلم‌هایی که شبکه‌ی AMC برای «اندرو لینکلن» در نظر گرفته حضور خواهد داشت.

[اسپویلر از فصل نهم مرده‌ی متحرک]

حضور گوریرا در فیلم‌های بلند «مرده‌ی متحرک» منطقی به نظر می‌رسد. در فصل فعلی سریال نویسندگان به هر طریقی که ممکن بود بی آنکه شخصیت «ریک گرایمز» با بازی لینکلن را عملاً بکشند از قصه خارج کردند و او توسط گروهی مرموز و ناشناس با هلیکوپتر ربوده شد. پس از ناپدید شدن ریک، پیش‌بینی شخصیت «میشون» هم از سریال جدا شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که نویسندگان، این شخصیت را به جستجوی ریک بفرستند. همچنین فیلم‌های «مرده‌ی متحرک» که بر روی کاراکتر ریک متمرکز است، فرصت مناسبی برای دیدار مجدد این دو شخصیت خواهد بود. حضور جسته و گریخته‌ی «میشون» در فصل دهم نیز ابهامی را برطرف نمی‌کند چرا که این صحنه‌ها می‌تواند فلش‌بک‌هایی باشد به زمانی دیگر و یا به جستجوی او برای ریک در زمان حال مربوط شود.

گوریرا به لطف بازی در فیلم‌های پرفروش «پلنگ سیاه» (Black Panther) و «جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) در سال ۲۰۱۸ به سطح بالاتری از شهرت رسید و منطقی به نظر می‌رسد که بازی در یک سریال تلویزیونی او را راضی نکند. او از فصل سوم «مرده‌ی متحرک» به بازی در نقش «میشون»‌ پرداخته است.

«انجلا کنگ» شورانر سریال در مورد احتمال جدایی گوریرا گفته بود: «فقط می‌توانم بگویم که میشون بخش مهمی از داستان «مرده‌ی متحرک» را تشکیل می‌دهد. در مورد قرارداد دانای چیزی نمی‌دانم، ولی می‌توانیم ما داستان‌های هیجان‌انگیز زیادی در مورد او روایت کنیم. در حال حاضر بیش از این نمی‌توانم چیزی بگویم.»

پخش نیمه‌ی دوم از فصل نهم «مرده‌ی متحرک» از یکشنبه آینده (۱۰ فوریه) آغاز می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *