خشم هواداران «پلنگ سیاه» به دنبال شکست این فیلم در گلدن گلوب

طرفداران فیلم «پلنگ سیاه»، پس از اینکه فیلم حماسه‎آفرین دنیای مارول حتی موفق به دریافت یک جایزه در مراسم گلدن گلوب نشد با عصبانیت نسبت به این امر واکنش نشان دادند. یکی از طرفداران فیلم «پلنگ سیاه» نوشت:

باورم نمی‎شود که 3 ساعت و 20 دقیقه در مقابل تلویزیون نشستم و شاهد آن بودم که فیلم «پلنگ سیاه» در تمام بخش‌های مختلف گلدن گلوب شکست خورد.

 

فیلم «پلنگ سیاه» به کارگردانی «رایان کوگلر»، که به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‎های تاریخ سینما تبدیل شد، در بخش بهترین فیلم درام یکی از پیشتازان دریافت جایزه در میان دیگر رقبا بود. درنهایت، فیلم «راپسودی بوهمی» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم درام شد. همچنین فیلم «پلنگ سیاه» برای آهنگ  «همه ستاره‌ها» از «کندریک لامار» در بخش‎ بهترین ترانه اوریجینال نامزد شد، که نهایتاً موفق به دریافت این جایزه نیز نشد.

فیلم «پلنگ سیاه» پس از انتشار در ژانویه 2019، موفق شد در سراسر جهان بیش از 1 میلیارد دلار فروش کند و به یکی از پرفروش‎ترین فیلم‎های دنیای مارول تبدیل شد. یکی دیگر طرفداران در واکنش به پیروز شدن فیلم «راپسودی بوهمی» نوشت:

«راپسودی بوهمی» بهتر از فیلم «پلنگ سیاه» و «ستاره‌ای متولد شده‌است» …!‌ به نظرم طرفداران «راپسودی بوهمی» باید اعتراف کنند که این فیلم خوب نبود، تنها نکته مثبت فیلم موسیقی و بازیگرانش بودند. من دیگر حرفی برای گفتن ندارم…

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *