خانه ورزش اخبار ورزش ال خلایفی: خرید نیمار به تلافی اقدامات بارسا برای خرید وراتی نبود

ال خلایفی: خرید نیمار به تلافی اقدامات بارسا برای خرید وراتی نبود

0

نیمار روز جمعه در پاریس معرفی شد و ناصر ال خلایفی نیز در کنفرانس مطبوعاتی معارفه او اعلام کرد این بازیکن بهترین بازیکن جهان است و لیگ فرانسه با حضور او لیگی جذابتر خواهد بود:

نیمار بهترین بازیکن جهان است و با حضور او لیگ فرانسه جذاب تر است. با حضور نیمار تاریخ پاریسن ژرمن را دوباره از نو خواهیم نوشت، باشگاهی که در زیباترین شهر جهان بنا شده است.

بارسلونا شدیدا علاقه مند بود تا وراتی را به خدمت بگیرد و اقداماتی هم در این راستا انجام داد اما پاریسی ها تنها جوابی که به کاتالان ها دادند این بود که این بازیکن فروشی نیست، با این وجود ال خلایفی در ادامه اعلام کرد خرید نیمار به تلافی اقدامات بارسا نبوده است:

خرید نیمار در پاسخ به بارسلونا برای اقداماتش نبود. خرید نیمار ارتباطی به اقدامات بارسا ندارد چرا که می خواستیم بهترین بازیکن جهان را به خدمت بگیریم.

این رقم برای خرید نیمار باعث شده است تا بارسلونا به یوفا شکایت کند چرا که پاریسی ها قوانین فیر پلی مالی را زیر پا گذاشته اند اما مسئولین این تیم پاریسی خوش بین هستند که از این نظر خلافی مرتکب نشده اند:

قوانین فیر پلی مالی یوفا را زیر پا نگذاشته ایم چرا که این قوانین را روز ها و شبهای طولانی بررسی کرده ایم و با خیال راحت می توانید مطمئن باشید که قوانین را نقض نکرده ایم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *