کمتر از یک ماه دیگر فیلم Wonder Woman به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم پس از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، سومین فیلم دنیای سینمایی دی سی خواهد بود. طبق پیش بینی تحلیلگران، فیلم Wonder Woman در سه روز نخست اکران خود در آمریکا بین ۶۵ تا ۱۰۰ میلیون دلار خواهد فروخت. همچنین واکنش‌های اولیه این فیلم مثبت بوده است، اما قرار نیست نقدهای این فیلم تا پیش از اکران جهانی آن منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زک اسنایدردر مصاحبه اخیر خود تایید کرده است که کمپانی برادران وارنر برای ساخت دنباله فیلم Wonder Womann برنامه دارد.

آرتور ونگ، خبرنگار وب‌سایت بتمن‌نیوز، اخیرا مصاحبه کوتاهی با اسنایدر انجام داده است. او در این مصاحبه کوتاه گفت که برادران وارنر در حال برنامه ریزی برای ساخت فیلم زن شگفت‌ انگیز ۲ (Wonder Woman 2) است. همچنین در طی این مصاحبه، دبورا اسنایدر، همسر زک اسنایدر تایید کرد که فیلم Batgirl (بت گرل)، فیلم بعدی دنیای دی‌سی با محوریت ابرقهرمان زن خواهد بود. با این حال، این دو نفر اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشتند، اما به نظر می‌رسد مراحل پیش تولید فیلم Batgirl به سرعت در حال پیشرفت است و فیلم Wonder Woman 2 هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.

Wonder Woman

پیش از این، جف جانز، رئیس دی‌سی اینترمیتنت در WonderCon امسال گفته بود که در حال حاضر نمی‌تواند تایید کند که فیلم Wonder Woman 2 بخشی از پروژه‌ها و فیلم‌های آینده دنیای دی‌سی است که مراحل پیش تولید یا فیلمبرداری آن در حال سپری شدن است. همچنین با توجه به صحبت دبورا اسنایدر مبنی بر اینکه فیلم Batgirl، فیلم بعدی این کمپانی با محوریت ابرقهرمان زن است، به نظر می‌رسد که فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) پس از این فیلم اکران خواهد شد. تمرکز این فیلم روی شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی است و قرار است شخصیت‌های زن دیگری از دنیای دی‌سی مثل زن گربه‌ای و پویزن آیوی نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم  Wonder Womann حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز بوده و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman بر عهده جف جانز و آلن هینبرگ بوده است. همچنین زن شگفت‌انگیز در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور خواهد داشت که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران شود.

فیلم Wonder Woman در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) اکران خواهد شد.

zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *