دنیل لیچت (Daniel Licht)، آهنگساز عناوینی از جمله Dishonored و Silent Hill دار فانی را وداع گفت. وی در طول یک دهه فعالیت حرفه‌ای خود، به واسطه ساخت موسیقی الکترونیک در مدیوم‌های مختلفی نظیر فیلم، تلویزیون و بازی‌های ویدئویی شناخته شده بود.

بر اساس گزارش وب‌سایت «ورایتی»، دنیل لیچت، در طول این هفته به دلیل بیماری سرطان در سن ۶۰ سالگی از دنیا رفت. لیچت در صنعت بازی‌های ویدئویی بیشتر به خاطر ساخت موسیقی متن بازی‌های موفقی نظیر سری Dishonored و همچنین چند عدد از نسخه‌های مجموعه بازی‌های Silent Hill (به طور مشخص نسخه‌های Downpour و Book of Memories) شناخته شده است.

گذشته از فعالیت‌های موسیقیایی لیچ در طول چند سال اخیر در زمینه بازی‌های ویدئویی، وی به خاطر ساخت موسیقی متن اصلی سریال تلویزیونی Dexter «دکستر» نیز شهره است. وی وظیفه ساخت موسیقی نمادین و اصلی این سریال و همچنین موسیقی متن هر هشت فصل این سریال محبوب را بر عهده داشته است. لیچت، پیش از سریال «دکستر»، به ساخت موسیقی متن فیلم‌های ترسناک مشغول بوده است که از جمله نمونه‌کارهایش در این زمینه می‌توان به ساخت موسیقی متن فیلم‌هایی از جمله Children of the Corn «کودکان ذرت» و همچنین Amityville «امیتی‌ویل» اشاره کرد. اوج فعالیت لیچت در این زمینه، دهه ۹۰ میلادی محسوب می‌شود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *