دواین جانسون ساخت Jumanji 3 را تایید کرد

دواین جانسون (Dwayne Johnson) تایید کرد که فرایند ساخت Jumanji 3 به خوبی در حال پیشرفت است. سونی چند سال قبل با اعلام ساخت دنباله Jumanji ریسک کرد. آنموقع موج منفی درباره ریبوت‌ها به راه افتاده بود و با پیوستن راک به این فیلم، یکی از ستاره‌های برجسته هالیوود در اختیار این فیلم قرار گرفت. استودیو چند هفته بعد از Star Wars: The Last Jedi کار ساخت این فیلم را آغاز کرد. فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle تمامی انتظارات را برآورده ساخت و یکی از بلاک‌باسترهای لذت بخش سال گذشته بود.

احساس رضایتی که این فیلم برای مخاطبین بر جای گذاشته، بارها ثابت شده است. حالا این فیلم بزرگترین فیلم سونی شده و تقریبا یک میلیارد دلار فروش داشته و این در حالی است که نسخه بلورین آن موجود است. به همین خاطر وقتی اعلام شد دنباله این فیلم ساخته می‌شود، هیچ کس تعجب نکرد و حالا ستاره و تهیه کننده این فیلم خبر ساخت آن را تایید کرده است.

جانسون در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلم Welcome To The Jungle بسیار موفق بوده و دنباله آن در حال ساخت است. در کلیپ منتشر شده در اینستاگرام، جانسون تایید کرده که آن‌ها سخت مشغول ساخت Jumanji 3 هستند.

برخلاف اینکه جزئیات زیادی درباره دنباله Welcome To The Jungle منتشر نشده اما این فیلم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. کارگردان فیلم، جیک کسدن (Jake Kasdan)، و نویسنده آن، جف پینکر (Jeff Pinkner) و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) در سری سوم این مجموعه حضور خواهند داشت، بنابراین این فیلم داستان خلاقانه‌ای مانند Welcome To The Jungle خواهد داشت. حالا که جانسون ساخت این دنباله را تایید کرده، می‌توان فرض کرد که او نقش دکتر اسمولدر براوستون را مجددا بازی می‌کند.

جیسون تنها بازیگری نیست که به این مجموعه بازگشته است. هارت، کارن گیلان، و جک بلک و احتمالا نیک جونز نیز باز می‌گردند. اگر بازیگران جوان بازگردند، همه چیز جالب‌تر می‌شود. به نظر می‌رسد Jumanji 3 در مراحل اولیه ساخت به سر می‌رسد اما مدیر سونی، تام راثمن (Tom Rothman) برنامه‌هایی برای Jumanji 3 دارد تا کریسمس بعدی اکران شود. گویا جانسون برنامه شلوغی در هالیوود دارد. او امسال تابستان سر فیلم Jungle Cruise حاضر می‌شود و پاییز جلوی دوربین اسپین‌آف Fast & Furious می‌رود. جانسون اعلام کرده Black Adam نیز سال بعد ساخته می‌شود در حالی که Red Notice سال ۲۰۲۰ ساخته می‌شود. بنابراین سونی این فیلم را تا دو سال آینده اکران می‌کند و امید می‌رود جانسون اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ سر این پروژه حاضر شود.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *