دورخیز «انتمن 2» برای افتتاحیه 80 میلیون دلاری

«انتمن و واسپ» (Ant-Man and the Wasp) با بازی «پل راد» و «ایوانجلین لیلی» فیلم بعدی استودیوی دیزنی در دنیای سینمایی مارول است که طب پیش‌بینی‌ها باید در اولین هفته اکران ۸۰ میلیون دلار فروش کند.

اگرچه افتتاحیه ۸۰ میلیونی در مقابل فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری «اونجرها: جنگ بی‌نهایت» و «پلنگ سیاه» رقم قابل توجهی نیست، اما به هر حال نسبت به فروش افتتاحیه ۵۷ میلیون دلاری قسمت اول «انتمن» در سال ۲۰۱۵ پیشرفت به حساب می‌آید.

عملکرد «انتمن» در گیشه فراتر از انتظارات مارول بود و با توجه به بودجه پایین‌تر از معمولش و فروش خارجی خوب خود، استودیو را به سوددهی هم رساند. این فیلم که از سال‌ها قبل مراحل تولیدش را آغاز و در لحظات آخر تغییر کارگردان را هم تجربه کرده بود، می‌توانست برای مارول به یک شکست تمام عیار بینجامد، اما در گیشه چنان عملکرد موفقی داشت که سازندگان برای تولید قسمت دوم متقاعد شدند، بودجه فیلم افزایش یافت و فیلم به «اونجرها ۴» هم متصل شد. دنباله فیلم در حال حاضر از مجموع ۹۱ نقد دارای امتیاز میانگین ۸۵ درصد از «راتن تومیتوز» است و «پیتون رید» از هم اکنون از ایده‌های خود برای تولید قسمت سوم صحبت می‌کند. این امتیاز البته جمعه آینده با روی پرده رفتن فیلم می‌تواند دستخوش تغییر شود. با این وجود «انتمن ۲» با افتتاحیه ۸۰ میلیونی کم‌فروش‌ترین فیلم مارول در فاز سوم به شمار خواهد آمد.

اسپویلر از «جنگ بی‌نهایت» و «اونجرها ۴»

«جیمز گان» کارگردان «محافظین کهکشان» در حساب توئیتر خود به تحسین از فیلم و نمایش بازیگران پرداخته و آن را مضحک، شیرین، و تأثیرگذار خوانده است. ستایش گان از فیلم نشان می‌دهد که «انتمن ۲» به شکلی غیرمنتظره قصه «اونجرها ۴» را آغاز می‌کند. «پل راد» که در نقش «انتمن» به ایفای نقش می‌پردازد، هفته گذشته از این مسئله پرده برداشت و مردم را به تماشای تیتراژ پایانی ترغیب کرد: «باید تا آخر فیلم منتظر بمانید زیرا وقتی آن تصاویر را پس از تیتراژ پایانی ببینید متوجه می‌شوید که داستان به «جنگ بی‌نهایت» گره می‌خورد و… فکر می‌کنم گند زدم.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *