خانه بازی اخبار از دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed: Origins رونمایی شد – گیمزکام 2017

از دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed: Origins رونمایی شد – گیمزکام 2017

0

شرکت یوبی‌سافت در مراسم گیمزکام 2017 اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed: Origins دارای چند شخصیت‌ قابل بازی خواهد بود.

طرفداران بازی Assassin’s Creed: Origins از مدت‌ها قبل منتظر بودند تا شرکت یوبی‌سافت وجود شخصیت دوم را برای این عنوان جهان باز تایید کند. اکنون این شرکت فرانسوی اعلام کرده است که دومین شخصیت بازی Assassin’s Creed: Origins در واقع زن «بایک» (Bayek) بوده که «آیا» (Aya) نام دارد.

لازم به ذکر بوده که شخصیت آیا تنها در برخی از مراحل بازی قابل کنترل خواهد بود و نمی‌توان از او در همه ماموریت‌ها استفاده کرد. اگر به یاد داشته باشید، در Syndicate، ماموریت‌ها به شکل مساوی در بین 2 شخصبت «ایو» (Evie) و «جکوب» (Jacob) تقسیم شده بودند و بازیکنان می‌توانستند در هر نقطه از بازی که می‌خواستند، بین این 2 شخصیت سوئیچ کنند. به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت قصد ندارد این رویکرد را در Assassin’s Creed Origins اجرا کند.

«اشرف اسماعیل» (Ashraf Ismail)، کارگردان بازی Assassin’s Creed: Origins، در این باره گفت:

بازیکنان باید توجه داشته باشند که بازی Assassin’s Creed: Origins در مورد داستان و ماجراجویی‌های بایک است. ما از همان اولین لحظاتی که ساخت این عنوان را شروع کردیم، تصمیم گرفتیم تا داستان تنها یک شخصیت را روایت کنیم. بنابراین، انتظار نداشته باشید که ماموریت‌های آن بین شخصیت‌های مختلف تقسیم شوند. البته شخصیت‌های دیگری در بازی Assassin’s Creed: Origins وجود خواهد داشت که در چند مرحله قابل کنترل هستند.

همانطور که از صحبت‌های اشرف اسمائیل مشخص است، آن‌ها قصد دارند شخصیت‌های دیگری را نیز به بازی اضافه کنند، اما دقیقا مشخص نشده که این شخصیت‌ها چه کسانی خواهند بود. طرفداران دست به تئوری‌پردازی زده‌اند و معتقد هستند که شخصیت سوم، فرزند بایک خواهد بود.

بازیکنان در بازی Assassin’s Creed: Origins می‌توانند در میدان‌هایی که مخصوص گلادیاتورها طراحی شده‌اند، به مبارزه بپردازند. این میدان‌های نبرد حکم چالش‌هایی را برای بازیکنان دارند که مهارت‌های جنگی آن‌ها را محک خواهند زد و هرکدام نسبت به دیگری دارای تفاوت‌هایی خواهد بود. طبق گفته‌های اسمائیل، بازیکنان در این میدان‌های مبارزه تنها می‌توانند از یک سلاح استفاده کنند که از تنوع زیادی نیز برخوردار هستند. بازیکنان در برخی از میدان‌ها تنها حق استفاده از تیر و کمان را دارند و باید اهداف خود را از راه دور مورد حمله قرار دهند که این شرایط در میدان‌های دیگر به کلی متفاوت خواهد بود؛ بنابراین، سبک انجام بازی و پیشروی در آن تغییر می‌کند.

علاوه‌بر این، باس‌ها نقش بسیار مهمی را در گیم‌پلی و مبارزات بازی Assassin’s Creed: Origins ایفا خواهند کرد. اشرف اسمائیل در این باره می‌گوید:

مبارزه با باس‌ها، تمامی مهارت‌های جنگی بازیکنان را در بازی Assassin’s Creed: Origins به چالش خواهد کشید. در بخش داستانی این عنوان باس‌های زیادی قرار داده شده‌اند که برخی از آن‌ها در ماموریت‌های فرعی نیز وجود دارند و برخی دیگر خود بر سر راه بازیکنان قرار می‌گیرند.

ناگفته نماند که بازی Assassin’s Creed: Origins در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *