«دووین جانسون» تأیید کرد: قسمت دوم Hobbs & Shaw در حال توسعه است

اولین اسپین‌آف «سریع و خشن» (Fast & Furious) سال گذشته اکران شد و مانند دیگر قسمت‌های چندگانه پرفروش شد. در «هابز و شا» «دووین جانسون» و «جیسون استاتهام» نقش‌آفرینی کردند. این فیلم اگرچه به بزرگی فیلم‌های چندگانه‌ی اصلی نبود، اما به اندازه‌ی کافی برای تولید یک دنباله درآمدزایی کرد.

جانسون ساعاتی پیش در صفحه‌ی اینستاگرامش با ارسال یک ویدیوی زنده تأیید کرد که قسمت دوم «هابز و شا» رسماً در حال توسعه است. تاریخ فیلمبرداری و کارگردان پروژه هنوز نامشخص است اما به نظر می‌رسد که تهیه‌کنندگان آماده‌ی تولید قسمت‌های بیشتری برای «هابز و شا» هستند.

جانسون می‌گوید: «ما در حال توسعه‌ی فیلم بعدی هستیم، [هابز و شا] بعدی، و به‌شدت هیجان‌زده‌ام. فقط باید مسائل هنری را حل کنیم و مسیری که می‌خواهیم در پیش بگیریم.» اکران قسمت نهم «سریع و خشن» (F9) اخیراً به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما در سراسر آمریکا و چین و سایر بازارهای کلیدی، یکسال به تعویق افتاد.

«هابز و شا» داستانی در مورد «لوک هابز» و «دکارد شا» روایت می‌کند. هر دوی این شخصیت‌ها به عنوان ضدقهرمان شخصیت «دامینیک» با بازی «وین دیزل» وارد چندگانه شدند، اما در نهایت با او رابطه‌ی دوستانه برقرار کردند. «هابز و شا» سال گذشته ۷۶۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. «رایان رینولدز» و «کوین هارد» در این فیلم نقش کوتاهی بازی کردند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *