دیگر خبری از شرورهای تندرو سریال The Flash نیست

حتما طرفداران سریال علمی-تخیلی The Flash متوجه شده انـد که برای نخستین بار شخصیت شرور اصلی فصل چهارم دیگر یک تندرو نیست. باید بگوییم برای بسیاری از طرفداران واقعا خسته کننده شده بود که هر سال ببینند فلش باید در مقابل یک تندروی شرور بایستد، و به حقیقت تکراری شده بود. از طرفی برای نویسندگان هم سخت بود که هر سال یک تندروی جدید و مناسب برای مبارزه با فلش انتخاب کنند. حتی بسیاری از طرفداران خواستار تغییر این ریتم تکراری شدند، شورانر سریال ﺗﺎﺩ ﻫﻠﺒﯿﻨﮓ هم موافق حرف ماست!

اگر به یاد داشته باشید در فصل نخست The Flash بری آلن در مقابل مردی شرور به نام فلش-معکوس قرار گرفت، او خودش را با ظاهر هریسون ولز (با نقش آفرینی Tom Cavanagh) و بعنوان دوست به همه نشان داد. در فصل دوم دشمن اصلی بری یک تندروی دیگر به نام زوم (Teddy Sears) بود که او هم خودش را نخست بعنوان یک دوست معرفی کرد، اما در حقیقت شروری قدرتمند و ظالم بود. زوم به معنایی واقعی کلمه بری آلن را به چالش کشید. در فصل قبلی، بری بـا ساویتار خدای سرعت روبرو شد، که در واقع نسخه شروری از آینده خود بری بود و برای گرفتن انتقام آمده بود. فلش در فصل سوم با یک تندروی دیگر هم روبرو شد که به ریوال (Rival) معروف بود و در خط زمانی ﻓﻠﺶﭘﻮﯾﻨﺖ وجود داشت.

ﺗﺎﺩ ﻫﻠﺒﯿﻨﮓ در مصاحبه تازه اش با ComicBook فاش کرد که تصمیم گرفته اند تا در این فصل شرور متفاوتی را مقابل بری آلن قرار دهند. وقتی که بحث سرخوردگی طرفداران نسبت به شرورهای تندروی متعدد سریال پیش آمد، ﻫﻠﺒﯿﻨﮓ گفت که این احساس را می تواند درک کند. او همچنین اضافه کرد که سریال لزوما نباید همیشه با شرورهای تندرو سر و کله بزند!! ﻫﻠﺒﯿﻨﮓ گفت:

اما من فکر می کنم خوشحال کننده است که امسال مجبور نیستیم دائما ایده های تازه ای مطرح کنیم که چگونه یک تندرو می تواند تهدیدی برای بری باشد. پس، این خوشحال کننده است، و جدید است و چالش تازه ای است، ولی فکر می کنم اینکه در افراد سریال تندرو داشته باشیم هرگز تغییر نخواهد کرد …

دیگر خبری از شرورهای تندرو سریال The Flash نیست

ولی اینکه در فصل چهارم بری با یک تندرو روبرو نمی شود قطعا به این معنی نیست که اوضاع قرار است خوب پیش برود، بلکه او امسال با تهدیدی جدید روبرو می شود که برای شکست دادنش به چیزی بیشتر از سرعت نیاز دارد؛ شروری نابغه به نام ﺍﻧﺪﯾﺸﻪﮔﺮ (با نقش آفرینی Neil Sandilands). همانطور که از نامش پیداست و در اولین اپیزود او را مشاهده کردیم، ﺍﻧﺪﯾﺸﻪﮔﺮ شروری است که بجای قدرت های فراانسانی بر روی مغز خودش تکیه کرده. حال باهوش ترین انسان روی زمین، یعنی ﺍﻧﺪﯾﺸﻪﮔﺮ از هوش درخشان خودش استفاده می کند تا تبدیل به یک چالش خیلی خیلی بزرگ برای فلش و تیمش شود، بطوری رویارویی ﺍﻧﺪﯾﺸﻪﮔﺮ و بری را اینگونه توصیف کرده اند: “سریع ترین مرد جهان در مقابل سریع ترین مغز جهان” پس خودتان حساب کنید که چگونه چالشی خواهد بود!

سریال The Flash سه شنبه ها روی آنتن شبکه The CW می رود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *