شرکت Gun Media، ناشر بازی Friday the 13th درباره آپدیت بعدی این بازی صحبت‌هایی انجام داده و اعلام کردند که بعد از نصب این آپدیت، قابلیت کشتن هم تیمی‌ها از بازی حذف می‌شود.

بازی Friday the 13th یک بازی در سبک ترس و بقا (Survival Horror) است که براساس مجموعه فیلم‌هایی به همین نام ساخته شده است. گیم‌پلی بازی اینگونه است که یک بازیکن در نقش «جیسون وورهیز» (Jason Voorhees) ظاهر می‌شود و باید هفت بازیکن دیگر را به قتل برساند. اما فقط جیسون نیست که در این بازی به دنبال کشتن است، بلکه هفت بازیکن دیگری که جیسون قصد کشتنشان را دارد می‌توانند با استفاده از اسلحه‌ها و وسیله‌های مختلفی که در نقشه بازی وجود دارند همدیگر را بکشند.

شرکت Gun Media به طور رسمی در وبسایت Reddit اعلام کردند که قصد حذف این قابلیت از بازی را دارند. آن‌ها در این خبر گفتند که بزرگ‌ترین انتقادی که از بازیکنان دریافت می‌کنند این است که هم تیمی‌ها همدیگر را می‌کشند. به‌هرحال، با اینکه کشتن هم تیمی‌ها دیگر در بازی‌های عمومی میسر نخواهد بود، بازی‌های شخصی همچنان اجازه این کار را می‌دهند.

بازی Friday the 13th هرچند که شروع موفقی نداشت، اما ته به امروز 1.8 میلیون نسخه به فروش رسانده است. همچنین نسخه فیزیکی این بازی در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن‌ 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. نسخه فیزیکی بازی همانند نسخه دیجیتالی 39.99 دلار قیمت خواهد داشت و هم‌اکنون از فروشگاه‌هایی مانند Amazon می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *