رابرت داونی جونیور: هشت دقیقه‌ی پایانی Avengers: Endgame بهترین لحظات تاریخ دنیای سینمایی مارول است

هواداران مارول به فاصله‌ی چند روز مانده به اکران «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) برای دیدن فیلم لحظه‌شماری می‌کنند و پوسترها و تریلرهایی که این روزها منتشر می‌شود بر هیجان آن‌ها می‌افزاید. پس از وقایع غمناک «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War)، دوستداران چندگانه منتظرند که ابرقهرمانان باقی مانده دنیا را به حالت قبل برگردانند، اما به قول «رابرت داونی جونیور» بازیگر نقش «مرد آهنی» پایان دیوانه‌وار «جنگ بی‌نهایت» در مقایسه با «آخر بازی» هیچ بوده و از بهترین لحظات تاریخ فیلم‌های مارول است.

داونی به‌تازگی در مصاحبه با «آپ‌کامینگ» مدعی شده است: «هشت دقیقه‌ی پایانی فیلم شاید بهترین هشت دقیقه‌ی تاریخ فیلم‌های [چندگانه] باشد به این دلیل که همه‌ی [شخصیت‌ها] در آن نقشی بازی می‌کنند. بنابراین برای من بسیار جذاب بود.»

هواداران در طول ده سال گذشته چندین بار شاهد حضور شخصیت‌های مختلف در «دنیای سینمایی مارول» بوده‌اند، به همین علت این اظهارات کمی جسورانه به نظر می‌رسد. داونی در بسیاری از این فیلم‌های استودیوی مارول نقش‌آفرینی کرده، بنابراین نباید حرف‌های او را کم‌اهمیت شمرد.

داونی در مورد افکاری که «تونی استارک» در «آخر بازی»‌ در سر دارد می‌گوید: «او می‌داند که باید تمرکزش را به این بازی طولانی معطوف کند، بنابراین فکر می‌کنم که رفتار او نسبت به گذشته تفاوت‌هایی پیدا کرده و به گمان من همه‌ی این تغییرات پس از مشاهده‌ی از خودگذشتگی‌های دیگر انتقام‌جویان شکل گرفته است.»

او در ادامه درباره‌ی علت محبوبیت فیلم‌های مارول می‌گوید: «از آنجا که تمامی این مسائل در دنیا وجود داشته کودکان و بزرگسالان با آن ارتباط برقرار می‌کنند. به ‌آن‌ها عشق می‌ورزند زیرا در دنیا مصداق دارد، اما از این گذشته با رؤیای آمریکایی مصداق دارد که بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌ها است [می‌خندد]، اما ایده‌آلی وجود دارد که همیشه برای بیانش تلاش کرده‌ایم، و در عین ناباوری، بهترین راه برای بیانش همین مدیوم دوساعته و کوچک سرگرمی است.»

«انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل در آمریکا اکران می‌شود و احتمال دارد رکورد فروش «آواتار» به کارگردانی «جیمز کامرون» را پشت سر بگذارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *