«رابرت دنیرو» در فیلم «جوکر» با «خواکین فینیکس» همبازی می‌شود

«رابرت دنیرو» برای بازی در فیلم «جوکر» در مقابل «خواکین فینیکس» با استودیوی برادران وارنر وارد مذاکره شده است. «تاد فیلیپس» که با فیلم «خماری» شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم اختصاصی «جوکر» را برعهده دارد و در نگارش فیلمنامه داستان دشمن بتمن هم همکاری خواهد داشت.

این مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده، اما دو طرف به امضای قرارداد نزدیکند و بر سر مسائل مالی به توافق رسیده‌اند. برخلاف چرخش «جک نیکلسون» در انتخاب نقش با بازی در نقش «چوکر» در فیلم «بتمن» به کارگردانی «تیم برتون»، دنیرو قرار است از اعتبار هنری‌اش برای بازی در نقشی متفاوت استفاده کند. طبق ادعای منابع آگاه، او در نقش یک مجری تاک شو بازی خواهد کرد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شخصیت دنیرو کهنه‌کار در فیلم که اولین نقش کامیک بوکی او خواهد بود، شخصیت شروری نیست.

این فیلم که فیلیپس فیلمنامه آن را با همکاری «اسکات سیلور» (۸ مایل) می‌نویسد، و بودجه‌ای مدیریت شده ۵۵ میلیون دلاری دارد و لحنی تلخ، اکتبر سال ۲۰۱۹ باید با فیلم علمی-تخیلی «Gemini Man» پارامونت و «The Woman in the Window» فاکس با بازی «امی آدامز» رقابت کند.

اطلاعات چندانی از داستان فیلم در دست نیست، اما می‌دانیم که قصه در دهه ۱۹۸۰ و در شهر گاتهام روایت می‌شود. فیلمبرداری «جوکر» از سپتامبر آینده درنیویورک کلید می‌خورد.

دنیرو به خاطر بازی در آثار کلاسیکی چون «پدرخوانده ۲» و «گاو خشمگین» برنده و یا نامزد اسکار شده و در آثار جنایی و تریلرهای دیگری مانند «رفقای خوب» و «راننده تاکسی» و «مخمصه» و آثار کمدی نظیر «ملاقات با فاکرها» و «این را تحلیل کنید» نقش بازی کرده و با وجود آنکه در آثار فانتزی چون «استارداست» حضور کوتاهی داشته، همواره از فیلم‌های کامیک بوکی اجتناب می‌کرد.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *