رابرت پتینسون رسما بازیگر جدید نقش بتمن شد

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش)، گزینه اصلی بازی در نقش شوالیه تاریکی جدید سینما در فیلم The Batman (بتمن) است. با این حال، گفته می‌شد که هنوز توافق نهایی صورت نگرفته و علاوه بر پتینسون، کمپانی برادران وارنر گزینه‌های دیگری از جمله نیکلاس هولت، آرمی همر و آرون تایلر-جانسون، را برای بازی در نقش نقش بروس وین جدید در فهرست خود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رابرت پتینسون رسما به عنوان شوالیه تاریکی جدید سینما برای نقش آفرینی در قسمت جدید فیلم Batman انتخاب و معرفی شده است. برادران وارنر تایید کرد که پتینسون امروز قرارداد خود با این کمپانی برای بازی در نقش جدید بتمن سینما را امضا کرده است. طبق اطلاعاتی که مدتی پیش منتشر شده بود، پتینسون و هولت طی این هفته برای بازی در نقش بتمن تست بازیگری در لباس بتمن داده بودند و ظاهرا پتینسون توانسته نظر تهیه کنندگان و کارگردان فیلم را به خود جلب کند.

هنوز جزئیات زیادی از قرارداد پتینسون با برادران وارنر در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که در قرارداد این بازیگر ۳۳ ساله یک گزینه برای حضور در دو فیلم دیگر نیز وجود دارد که در صورت موفقیت قسمت اول، این گزینه فعال خواهد شد و بدین ترتیب شاهد سه گانه جدیدی از شخصیت بتمن خواهیم بود. انتظار می‌رود که مراحل پیش از تولید فیلم The Batman از تابستان امسال آغاز شود، اما هنوز زمان مشخصی برای فیلمبرداری این فیلم در نظر گرفته نشده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اگرچه ممکن است طرفداران DC (دی سی) با توجه به سابقه بازی پتینسون در فیلم Twilight این انتخاب را ناامید کننده بدانند، اما او طی این سال‌ها عملکرد خوبی داشته است.

پتینسون در طول سال‌های اخیر در فیلم‌های دیگری چون فیلم Water for Elephants (آب برای فیل‌ها)، فیلم The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، فیلم Queen of the Desert (ملکه صحرا)، فیلم High Life و فیلم Life (زندگی)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. همچنین او مدتی پیش در فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) جلوی دوربین رفته بود و علاوه بر این، بازی او در فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) نیز مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. پتینسون در فیلم Tenet (تنت) به کارگردانی کریستوفر نولان، نیز حضور دارد که فیلمبرداری و تولید این فیلم مدتی پیش آغاز شد. پتینسون جانشین بن افلک می‌شود که در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Justice League (لیگ عدالت) نقش بتمن را بازی کرده بود.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *