«رابین رایت» سکوت خود در مورد «کوین اسپیسی» را شکست: «این مرد را نمی‌شناختم»

«رابین رایت» همبازی «کوین اسپیسی» در سریال «خانه پوشالی» نت‌فلیکس، برای اولین بار پس از اخراج اسپیسی از سریال به دنبال اتهامات جنسی متعدد حاضر به مصاحبه در این باره شد.

رایت در مصاحبه با «ساوانا گاثری» مجری برنامه «امروز» شبکه NBC تأکید می‌کند که خارج از حوزه کاری با اسپیسی رابطه‌ای نداشته و از اتهامات منتسب به او بی‌اطلاع بوده است. وی در تیزر این مصاحبه که دوشنبه صبح از شبکه NBC روی ایر می‌رود می‌گوید، «آشنایی من و کوین به لحظات مابین فیلمبرداری سکانس‌ها و ست‌آپ‌ها محدود می‌شد. من این مرد را نمی‌شناختم. [فقط] می‌دانستم که بازیگر هنرمندی است.»

اکتبر گذشته، «آنتونی رپ» بازیگر مرد سریال «پیشتازان فضا: اکتشاف» اسپیسی در آن زمان ۲۶ ساله را به ارائه پیشنهاد غیراخلاقی به او در سن ۱۴ سالگی متهم کرد. اسپیسی در واکنش به این اتهام توئیت کرد که «صمیمانه عذر می‌خواهم» و سپس سعی کرد با فاش کردن این مسئله که همجنس‌گراست عمل خود را توجیه کند، اما برخلاف اعتراضات بیشتری را موجب شد.

منابع نزدیک به سریال «خانه پوشالی» ادعا کرده‌اند که فیلمنامه فصل ششم پیش از اتهامات رپ به صورت کامل به نگارش درآمده بوده و فیلمبرداری دو اپیزود اول آن به پایان رسیده بوده است. مسؤلین نت‌فلیکس نیز اعلام کردند به خاطر ادعای رپ عمیقاً آزرده‌خاطر شده‌اند و به محل فیلمبرداری سریال در مریلند سفر کردند تا به عوامل و بازیگران اطمینان دهند که از حمایت و پشتیبانی آنان برخوردارند. فیلمبرداری سریال یک روز بعد به حالت تعلیق درآمد.

پس از آنکه چندین تن از عوامل سریال «خانه پوشالی» هم اسپیسی را به رفتار ناشایست متهم کردند، نت‌فلیکس رسماً همکاری خود  با این بازیگر را قطع کرد و شخصیت او از سریال حذف شد. نویسندگان سریال فیلمنامه فصل ششم را بازنویسی کردند و آن زمان بود که اعلام شد فصل پایانی سریال که مشتمل بر هشت اپیزود خواهد بود با محوریت کاراکتر رایت ساخته می‌شود. فیلبرداری سریال اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شد تا پاییز امسال قسمت‌های جدید آن پخش شود.

پس از رپ، ۱۵ مرد دیگر علیه اسپیسی اتهامات جنسی مطرح کردند و در حال حاضر پلیس لندن در حال بررسی دست کم سه پرونده از این موارد است. اسپیسی از نوامبر گذشته در اماکن عمومی دیده نشده و به واسطه وکیل خود این اتهامات را رد کرده است.

این درحالی است که پس از این اتهامات جنسی و حذف شدن شخصیت اسپیسی از فیلم «همه پول‌های دنیا» به کارگردانی «ریدلی اسکات» و جایگزین شدنش با «کریستوفر پلامر»، اولین پروژه سینمایی او تابستان امسال روی پرده می‌رود. «ورتیکال اینترتینمنت» پخش کننده مستقل آثار سینمایی که فیلم «گاتی» با بازی «جان تراولتا» را توزیع کرده، فیلم «باشگاه پسران میلیاردر» (Billionaire Boys Club) را ۱۷ آگوست امسال در سینماهای آمریکا به صورت محدود اکران می‌کند و سپس در ۱۷ جولای در شبکه خانگی توزیع می‌کند.

سرنوشت این پروژه پس از اتهاماتی که علیه اسپیسی و «هاوری واینستین» در هالیوود مطرح شد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود. گفته می‌شود نقش اسپیسی در این فیلم نسبت به نقش‌ «انسل الگورت»، «تارون اجرتون» و «اما رابرت» کوچک‌تر است، و به گفته استودیو این بازیگران شایسته نیست که تاوان عمل اسپیسی را بپردازند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *