«راسل کرو» پیشنهاد بازی در «ددپول 2» را توهین‌آمیز می‌داند

«راب لایفلد» نویسنده کتاب‌های کامیک و خالق «ددپول» و «کیبل» در مصاحبه با کلایدر اظهار داشته که «راسل کرو» ستاره فیلم «گلادیاتور» از ارائه پیشنهاد او برای بازی در «ددپول ۲» در نقش «کیبل» ناراحت شده و آن را توهینی به شخصیت خود دانسته است.

لایفلد به یاد می‌آورد که، «یک شب قبل از اینکه بخوابم از روی نادانی به راسل کرو که نمی‌دانستم در توئیتر حسابی دارد و فکر نمی‌کردم که جوابم را بدهد توئیتی زدم و نوشتم هی راسل، باید برای کیبل [در ددپول ۲] تست بازیگری بدهی! به جاهای خوبی نکشید، راسل کرو که در استرالیا بود نوشت، «تست بازیگری بدهم؟!»، بعد مدیر برنامه‌هایم به من اطلاع داد که «بله… راسل کرو برای نقش‌هایش تست بازیگری نمی‌دهد، راب. تو به نحوی به او توهین کردی.»

وی در ادامه توضیح می‌دهد، «گفتم، «معذرت می‌خواهم! نقش کیبل را هنوز هیچکس قبول نکرده این بود که پیشنهادش کردم.» بعد گوشی موبایلم زنگ خورد و یکی از مسؤلین استودیوی فاکس تا یک ساعت سرم داد زد.»

نقش «کیبل» در نهایت به «جاش برولین»ی رسید که در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» هم نقش «تانوس» را بازی کرده و برای بازی در چهار فیلم قرارداد به امضاء رسانده است. «ددپول ۲» در ماه می گذشته در سراسر دنیا اکران شد و بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروخت.

با وجود آنکه منتقدین از بازی برولین در نقش کیبل تعریف کرده‌اند، او در مصاحبه با «یواس‌ای تودی» اعلام کرده که قصد دارد بازی خودش را در فیلم «اکس-فورس» در کنار «رایان رینولدز» بهبود بخشد. برولین در مورد بازی خود می‌گوید، «از نتیجه کار راضی هستم. اما فکر کردم که می‌توانست بهتر هم باشد. باید [رایان رینولدز] را بهتر بشناسم و بیشتر به او اعتماد کنم. به معنای واقعی کلمه می‌خواهم خودم باشم. می‌خواهم نسخه بهتری از آنچه انجام دادم باشم.»

اما موفقیت کرو در آثار ابرقهرمانی از سوی دیگر به اندازه برولین نیست. او در سال ۲۰۱۳  در فیلم «مرد پولادین» در نقش پدر سوپرمن ظاهر شد و در سال گذشته در کنار «تام کروز» فیلم «مومیایی» را بازی کرد که علیرغم فروش ۴۰۹ میلیون دلاری‌اش در سراسر دنیا یک شکست تمام عیار بود. کرو در سال ۲۰۰۰ تا مرز پذیرش نقش «ولورین» هم پیش رفت اما به خاطر بازی در نقش ماکسیموس در فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی «ریدلی اسکات» آن را به «هیو جکمن» واگذار کرد.

شب گذشته به علت شباهت نام «راسل کرو» با هشتگ #RUSCRO برای بازی دو تیم فوتبال روسیه و کرواسی در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، توئیتر مملو از تصاویر این بازیگر ۵۴ ساله نیوزلندی شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *