خانه ورزش اخبار ورزش راوانلی: بوفون بسیار بیشتر از رونالدو مستحق دریافت توپ طلا است

راوانلی: بوفون بسیار بیشتر از رونالدو مستحق دریافت توپ طلا است

0

در حالی که هنوز مدت زیادی تا پایان سال ۲۰۱۷ باقی مانده است صحبت های بسیاری در خصوص برنده احتمالی توپ طلا به گوش می رسد، مطابق معمول رونالدو و مسی افرادی هستند که به عنوان کاندیداهای اصلی کسب این جایزه به حساب می آیند. با این وجود بوفون که به همراه یوونتوس قهرمان سری آ و کوپا لیتالیا شده است و  باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به میدان برود نیز به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی این جایزه به مار می رود. راوانلی در این خصوص در مصاحبه با AS گفت:

دیبالا پتانسیل بردن این جایزه در آینده را دارد اما در حال حاضر بوفون بیش از هر کس دیگری مستحق دریافت این جایزه است، بسیار بیشتر از رونالدو. جیجی فصل درخشانی را پشت سر گذاشته است و در این سن و سال همچنان درخشان ظاهر می شود. رونالدو بازیکن بزرگی است اما او در گذشته برنده توپ طلا شده است.

راوانلی که به همراه یووه سال ۹۶ قهرمان اروپا شده بود در ادامه اهلام کرد یووه استحقاق قهرمانی در این رقابت ها را دارد و می تواند رئال مادرید را در کاردیف شکست بدهد:

فکر نمی کنم این بهترین فینال ممکن می توانست باشد. یووه مستحق راه یابی به فینال بود اما مادریدی ها باید به یاد داشته باشند که چگونه مقابل بایرن مونیخ به برتری رسیدند. همه آن دیدار را دیدند، رئال تیم بزرگی است اما تصمیمات داور به کلی بازی را تغییر داد. نمی توان تیمی را از پیش مقابل رئال مادرید برنده دانست اما یووه از آن ها نمی ترسد. آن ها می دانند که می توانند سختی بسیاری را برای مادریدی ها ایجاد کنند.

یووه در حالی در کاردیف ولز به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که در پی کسب سومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *