«رایان گاسلینگ» برای یونیورسال Wolfman می‌شود

چند ماه پس از آنکه استودیوی یونیورسال فیلم «مرد نامرئی» با بازی «الیزابت ماس» را با موفقیت احیا کرد، قصد دارد همین طرح را با «رایان گاسلینگ» برای «مرد گرگ‌نما» (Wolfman) اجرا کند. «ورایتی» گزارش می‌دهد که سران استودیوی یونیورسال در چند ماه گذشته با فیلمسازان ملاقات کرده‌اند و به زودی در مورد اینکه چه کسی باید روی صندلی کارگردانی بنشیند تصمیم می‌گیرند. «کوری فینلی» که اخیراً فیلم «آموزش نادرست» را با «هیو جکمن» و «الیسون جنی» برای HBO ساخته، یکی از گزینه‌های نهایی کارگردانی است.

انتظار می‌رود داستان «مرد گرگ‌نما» در زمان حال بگذرد و به فیلمی مانند «شبگرد» با بازی «جیک جیلنهال» شبیه باشد اما با عناصر فراطبیعی. «لورن شاکنر» و «ربکا انجلو» که سابقه‌ی نویسندگی در سریال «نارنجی مد جدید است» را دارند، فیلمنامه‌ی پروژه را بر اساس ایده‌ی گاسلینگ به نگارش درآورده‌اند.

یونیورسال به دنبال بنا کردن دنیای سینمایی هیولایی خود است. آن‌ها پیش‌تر در نظر داشتند که دنیایی به هم پیوسته از هیولاها خلق کنند اما به دنبال شکست تجاری «مومیایی» با بازی «تام کروز»، تصمیم گرفتند فیلم‌هایی مستقل براساس ایده‌های فیلمسازان در مورد هیولاها بسازند.

کارگردانانی چون «جیمز وان»، «پل فیگ» و «جان کرازینسکی» با استودیو برای تولید فیلم بر اساس شخصیت‌های محبوب‌شان ملاقات کرده‌اند. این فیلم‌ها در مراحل مختلفی از توسعه قرار دارد و برای بسیاری از آن‌ها هنوز نویسنده‌ای انتخاب نشده است. اما منابع نزدیک به پروژه‌ها تأکید می‌کنند که با از بین رفتن محدودیت‌های قبلی استودیو، امکان خلق فیلم‌هایی نظیر «مرد نامرئی» فراهم شده است. «مرد نامرئی» با هزینه‌ی ۷ میلیون دلاری ساخته شد و پیش از تعطیلی سالن‌های سینما با پاندمی کرونا ۱۲۲ میلیون دلار فروخت.

گاسلینگ قرار است در یک فیلم فضایی بدون عنوان برای استودیوی ام‌جی‌ام جلوی دوربین برود. این فیلم اقتباسی است از رمان جدید «اندی ویر» نویسنده‌ی «مریخی» که به تازگی «کریس میلر» و «فیل لرد» برای کارگردانی آن انتخاب شده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *