«روان اتکینسون» فیلم صامتی بر اساس زندگی خودش می‌سازد

«روان اتکینسون» در یک فیلم صامت در مورد زندگی خودش بازی می‌کند. این بازیگر بریتانیایی ویدیوهای پشت صحنه‌ای در طول زندگی حرفه‌اش ضبط کرده و از آن‌ها برای پروژه جدید استفاده خواهد کرد.

«مایکل فنتون» دوست صمیمی او که سابقه همکاری با اتکینسون را دارد در مصاحبه با «دیلی میرور» تولید چنین پروژه‌ای را تأیید کرده است. او می‌گوید:‌ «او از اوایل دوران بازیگری‌اش شروع کرد به فیلم گرفتن از زندگی خودش. او میزان زیادی فیلم ضبط شده دارد، بنابراین یک فیلم صامت از دوران بازیگری روان وجود خواهد داشت.»

اتکینسون پیش‌تر اعتراف کرده بود که دیگر از بازی در نقش «مستر بین» لذت نمی‌برد، هرچند قرار است برای یک فیلم دیگر بازگردد. این بازیگر ۶۶ ساله پس از موفقیت سومین اسپین‌آف انیمیشن این شخصیت در سال ۲۰۱۹، نقش «مستر بین» را تکرار خواهد کرد اما امیدوار است که دوران بازی‌اش در این نقش به پایان رسیده باشد.

او در مصاحبه با «ریدیو تایمز» گفته بود: «برای من راحت‌تر است که به شکل سمعی این شخصیت را بازی کنم تا بصری. چندان از بازی در این نقش لذت نمی‌برم. بار مسئولیتی که دارد خوشایند نیست. آن را پراسترس و خسته‌کننده می‌یابم و به پایانش فکر می‌کنم.»

اتکینسون در حال حاضر بر روی یک سریال جدید تحت عنوان «انسان در برابر زنبور» (Man vs Bee) برای نت‌فلیکس کار می‌کند. این سریال ۱۰ اپیزودی در مورد مردی است در نبرد با یک زنبور در یک خانه‌ی اشرافی.

ژاونیه گذشته گزارش شد که «ریچارد کورتیس» در حال کار بر روی نسخه جدیدی از «آقای بین» است که انتظار می‌رود سالخورده‌تر باشد. کورتیس به «سان» می‌گوید: «بین پیر چیزی است که به ساختنش فکر می‌کنیم.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *