خانه ورزش اخبار ورزش روزهای خوب مهاجم محبوب دایی

روزهای خوب مهاجم محبوب دایی

0

روزهای خوب محمد عباس‌زاده یک بار دیگر در تیم علی دایی تکرار شد. عباس‌زاده که در ابتدای لیگ سیزدهم پس از آقای گلی در لیگ یک، به پرسپولیس آمده بود؛ عصای دست علی دایی شده بود. شماره سی‌وسه پرسپولیس در دو فصلی که در این باشگاه حضور داشت، در سی‌وهشت مسابقه موفق به زدن دوازده گل شد.

با کنار رفتن علی دایی از پرسپولیس، تیره‌روزی‌های عباس‌زاده هم شروع شد. او چند وقتی بدون تیم بود و با حضور در تیم‌هایی مانند راه‌آهن هم احیا نشد. در نهایت این بازیکن مازندرانی تصمیم گرفت که به نساجی برگردد. باز هم عباس‌زاده در تیم شهرش عنوان آقای گلی لیگ یک را تکرار کرد.

عباس‌زاده این بار با رکورد رویایی ۲۴ گل زده در یک فصل، به لیگ برتر بازگشت. علی دایی باز هم به این بازیکن اعتماد کرد و عباس‌زاده را همراه با خود به سایپا برد.

عباس‌زاده برای درخشش دوباره، فقط به یک مسابقه زمان نیاز داشت. او که از بازی نخست مقابل سپاهان در ترکیب فیکس سایپا قرار گرفته بود، در بازی مقابل سپاهان آخرین موقعیت تیمش را هدر داد. ولی در بازی این هفته، حسابی گل کاشت. محمد عباس‌زاده ابتدا برای تیمش پنالتی گرفت که حامد شیری آن را تبدیل به گل کرد. در آخرین حمله سایپا هم ضربه سر او به تیرک داخلی دروازه نفت آبادان برخورد که سیلمانی توپ را از روی خط دروازه به گل فرستاد تا مهاجم محبوب دایی، روی دو گل از سه گل تیمش تاثیر مستقیم داشته باشد.

البته شماره سی‌وسه سایپا در این مسابقه چند موقعیت خیلی خوب هم از دست داد. عباس‌زاده تا زمان رسیدن به اولین گلش با پیراهن سایپا، استرس زیادی را متحمل می‌شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *