خانه ورزش اخبار ورزش رونالدو: تواضع بیش از حد خوب نیست/ بیل: کاملا از مصدومیتم ریکاوری کرده ام

رونالدو: تواضع بیش از حد خوب نیست/ بیل: کاملا از مصدومیتم ریکاوری کرده ام

0

رونالدو در مورد بازی روز شنبه میان رئال و یوونتوس در کاردیف گفت:

مسلما در روز بازی استرس زیادی وجود خواهد داشت اما فعلا ترجیح می دهم به فینال فکر نکنم. فینال را با گلزنی می توان برد. قهرمانی لالیگا به ما آرامش داد و حالا فرصت خوبی برای قهرمانی اروپا داریم. در شرایط خیلی خوبی بسر می بریم.  در حال حاضر آماده ام و مشکلی ندارم.نسبت به فصل های اخیر از نظر بدنی در مقطع پایانی فصل آماده تر هستم چرا که در طول فصل کمتر بازی کردم. زیدان به خوبی دقایق را بین بازیکنان تقسیم کرده است. وقتی بیش از حد استرس داری اوضاع خوب پیش  نمی رود. سعی می کنم فعلا به فینال فکر نکنم و حواسم را از فوتبال به سمت چیزهای دیگرپرت کنم.

ستاره پرتغالی رئال مادرید در ادامه بیان کرد:

تواضع زیادی هم خوب نیست. باید شخصیتمان را نشان دهیم و ثابت کنیم که چه کسی بهتر است. یووه تیم بسیار خوبی است اما ما هم تیم خوبی داریم. این حس را داریم که بازی خوبی در پیش خواهد بود و برنده می شویم. همه بازیکنانی که این فصل بازی کرده اند شرایط خوبی دارند و مربی هوشمندانه در موردشان تصمیم گرفته است. در سالهای اخیر حس بهتری داشته ام و امیدوارم با گلهایم در بازی شنبه به تیم کمک کنم. امیدوارم که هواداران شنبه از ما حمایت کنند و حس مثبتی داشته باشیم. زنده باد رئال مادرید.

مارسلو:”ایسکو یا بیل؟ به مربی مربوط است”
بازی با یوونتوس:“خیلی خوشحال هستیم. خوب است که می توانیم در فینالی دیگر حضور یابیم. ثابت قدم خواهیم بود و مثل بازیهای دیگر فصل به میدان می رویم.”

ایسکو یا بیل:“ببینیم چه کسی بازی می کند. این مسئله مربوط به مربی است نه من.”

فینال روی خرید و فروش بازیکنان تاثیر می گذارد؟” در مورد این مسائل صحبت نمی کنم. ما فقط دنبال پیروزی خواهیم بود.”

با بازیکنان یووه نظیر هیگواین صحبت کردی؟ ” نه.”

کارواخال:”از نظر بدنی ۲۰۰ درصد آماده ام”
فینال لیگ قهرمانان اروپا:“امیدوارم که بتوانیم تبدیل به اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شویم که دو سال پیاپی قهرمان می شود. مسلما باید متواضع باشیم اما خواسته ها و اهدافمان را به زبان می اوریم. از اولین لحظه برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. ترکیب خیلی خوبی داریم و به نظرم نگرانی یووه برای تقابل با ما بیشتر است تا نگرانی ما نسبت به تقابل با آنها.”

شرایط بدنی:”از نظر بدنی ۲۰۰ درصد و از نظر روحی ۳۰۰ درصد آماده ام. شنبه آخرین بازی فصل ما خواهد بود و امیدوارم هواداران در ورزشگاه میلنیوم کاردیف، در کافه ها و در خانه هایشان از ما حمایت کنند و ما هم با تمام وجود درون زمین بازی خواهیم کرد.”

بیل:” کاملا ریکاوری کرده ام”
بازی با یوونتوس:”فینال خیلی خاصی است. فقط یک گام کوچک برای ثبت شدن در تاریخ فاصله داریم. مسلما به جشن قهرمانی فکر کرده ام اما در حال حاضر این مسئله اهمیتی ندارد. فعلا بازی کردن مهم است. فینال در زادگاهم برگزار می شود و حس خیلی خوبی دارم. قهرمانی در کاردیف یک رویاست. البته فعلا باید برنده شویم. رازی برای بردن فینال ها وجود ندارد. باید متحد باشیم و سخت تمرین کنیم.”

شرایط بدنی بعد از مصدومیت:”شرایط خیلی خوبی دارم و کاملا ریکاوری کرده ام. روزی دو جلسه تمرین کردم تا در بهترین شرایط برگردم.

لوکاس وازکز:”باید با جدیت بازی کنیم”
بازی با یوونتوس:”تیم شرایط خیلی خوبی دارد. چند سال در بالاترین سطح بودیم و رقابت کردن را بلد هستیم. باید  خیلی خوب باشیم و با جدیت بازی کنیم. اگر بازی خودمان را داشته باشیم برنده می شویم. کل فصل مربی گفته بود که هر ۲۴ بازیکن با انگیزه خواهند بود. همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. شرایط خیلی خوبی داریم و انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم. فینال خیلی مشکلی خواهد بود. بازی بسیار حساسی در پیش است. این هفته با جدیت تمرین می کنیم و می خواهیم قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.”

پنالتی که در فینال میلان زد:”اعتماد به نفس زیادی داشتم تا ان پنالتی را به گل تبدیل کنم و خوشبختانه موفق شدم. ”

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *