رونمایی از «جنگ ستارگان، سولو» در جشنواره کن 2018

فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» ماه آینده و در هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن برای اولین بار به روی پرده می‌رود.

 این فیلم علمی-تخیلی به کارگردانی «ران هاوارد» که بر اساس شخصیت «هان‌سولو» یکی از کاراکترهای مجموعه اصلی فیلم «جنگ ستارگان» ساخته شده است ۱۰ روز پیش از اکران عمومی در تاریخ ۲۵ می، در جشنواره کن رونمایی خواهد شد.

در این فیلم «آلدن ارنرایک» در نقش «هان‌سولو» ایفای نقش کرده است و «امیلیا کلارک» و «وودی هارلستون» از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم فضایی مقابل دوربین «ران هاوارد» رفته‌اند.

«سولو: داستانی از جنگ ستارگان» دومین فیلم مستقل از فیلم‌های اصلی «جنگ ستارگان» پس از «سرکش یک:داستانی از جنگ ستارگان» است که در گیشه جهانی به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار دست یافت.

این اولین باری نیست که فیلمی از «جنگ ستارگان» در جشنواره کن به روی پرده می‌رود، در سال ۲۰۰۲ فیلم «جنگ ستارگان اپیزود دوم: حمله کلون‌ها» و در سال ۲۰۰۵ فیلم «جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت» هر دو به کارگردانی «جورج لوکاس» در این رویداد سینمایی به روی پرده رفتند.

هفتادویکمین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) با نمایش فیلم «همه‌ میدانند» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی افتتاح می‌شود و تا ۱۸ می ( ۲۸ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. امسال «کیت بلانچت» ریاست هیئت داوران بخش رقابتی را بر عهده دارد.

تانی کال

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *