خانه تکنولوژی اخبار رونمایی مخفیانه سامسونگ از هدست های واقعیت مجازی جدید – پشت پرده MWC 2017

رونمایی مخفیانه سامسونگ از هدست های واقعیت مجازی جدید – پشت پرده MWC 2017

0

چندی پیش سامسونگ تراشه های قدرتمند Exynos 8895 را معرفی کرد که به عنوان پاسخ سامسونگ به تراشه های Snapdragon 835 شرکت Qualcomm شناخته می شوند. گفته می شود که این تراشه ها در نسخه های بین المللی گوشی Galaxy S8 به کار روند اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد از این تراشه ها در محصولات دیگر نیز استفاده کند و با توجه به علاقه شدید سامسونگ به تمرکز بر روی تبلت ها، آن ها در پشت پرده از یک محصول جدید رونمایی کردند؛ هدست های واقعیت مجازی که از تراشه Exynos 8895 پشتیبانی می کنند.

در حال حاضر هدست های واقعیت مجازی به دو دسته رایانه های شخصی و گوشی های موبایل تقسیم می شوند. متاسفانه در حال حاضر، هر دو دسته به دستگاه های جانبی نیاز دارند که ممکن است هزینه را برای کاربران زیاد کنند. چیزی که سامسونگ در پشت پرده به نمایش گذاشت، هدست واقعیت مجازی بود که با سایر هدست ها تفاوت داشت. بنا بر گزارشات این هدست مستیقما و با کمک تراشه Exynos 8895 می تواند تمام فعالیت های لازم و و مورد نیاز واقعیت مجازی را انجام دهد و مستقل از هر دستگاه جانبی دیگری عمل کند.

این محصول می تواند سامسونگ را چندین قدم در عرصه واقعیت مجازی پیش ببرد و فصل جدیدی را در این عرصه رقم بزند. البته که هدست های واقعیت مجازی مستقل طرح تازه ای نیستند و چندین طرح ناموفق در این خصوص ارائه داده شده و باید منتظر و امیدوار باشیم که سامسونگ این طرح را عملی کند.

تکفارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *